Zorganizowanie i prowadzenie obsługi płatnych, niestrzeżonych parkingów dla pojazdów samochodowych na terenie Miasta Mława 2015-2019 | Mława

Wielkość czcionki

Tłumacz Zamigam

Mława

Twoje miejsce.
Twój czas.

Zorganizowanie i prowadzenie obsługi płatnych, niestrzeżonych parkingów dla pojazdów samochodowych na terenie Miasta Mława 2015-2019

Piotr Tomaszewski / 20 maja 2015

Aktualizacja 27.05.2015r. - odpowiedź na pytania oraz przedłużenie terminu składania ofert; Aktualizacja 27.05.2015 godz. 14:57 - modyfikacja odpowiedzi pkt 11., Aktualizacja 01.06.2015 - powiadomienie o wyborze oferty

Zorganizowanie i prowadzenie obsługi płatnych, niestrzeżonych parkingów dla pojazdów samochodowych na terenie Miasta Mława 2015-2019
Numer ogłoszenia w BZP: 118678 – 2015
Data zamieszczenia w BZP: 20.05.2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mława , Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 23 6546441, faks 23 6543652.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i prowadzenie obsługi płatnych, niestrzeżonych parkingów dla pojazdów samochodowych na terenie Miasta Mława 2015-2019.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Postanowienia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia. 1.1. Obszar Strefy Płatnego Parkowania. Strefą Płatnego Parkowania, w dalszej części SIWZ zwanej SPP, w myśl uchwały Rady Miasta Mława Nr XXIX/315/2008 z dnia 29 grudnia 2008 r. z późn. zm. w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania oraz ustalenia wysokości stawek i sposobu pobierania opłat za parkowanie pojazdów samochodowych na drogach publicznych miasta Mławy - objęto następujące ulice: a) ul. Stary Rynek po obu stronach wraz z parkingiem przy ratuszu, b) ul. Spichrzowa po stronie północnej na odcinku od ul. Długiej do wjazdu na teren osiedla, c) ul. Długa po obu stronach na odcinkach od ulic Stanisława Wyspiańskiego i Spichrzowej do końca zatoczek postojowych, d) ul. 3 Maja po obu stronach, e) ul. Stefana Żeromskiego po stronie parku miejskiego oraz po stronie wschodniej na odcinku od ul. 3 Maja do ul. Żwirki, f) ul. Chrobrego po obu stronach, g) ul. Stanisława Wyspiańskiego na odcinku po lewej stronie od ul. Stefana Żeromskiego do ul. Henryka Sienkiewicza, h) ul. Reymonta po obu stronach z wyłączeniem miejsc postojowych dla taksówek, i) ul. Płocka na odcinku po obu stronach do skrzyżowania z ul. Szewską. 1.2. Dni i godziny odpłatnego parkowania pojazdów samochodowych 1.2.1 Opłaty za parkowanie pobiera się w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia - od poniedziałku do piątku - w godz. od 1000 do 1800, - w soboty - w godz. od 1000 do 1400, - z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy 1.2.2 Burmistrz Miasta Mława może zarządzić okresowo odstąpienie od poboru opłat za parkowanie w dniach i godzinach wymienionych w pkt 1.2.1 oraz przy ulicach wymienionych w pkt 1.1. 1.3. Stawki opłat. 1.3.1.Wprowadzono opłaty za parkowanie pojazdów samochodowych w strefie płatnego parkowania w n/w stawkach: 1) za pierwsze pół godziny postoju --------------------------------------0,50 zł 2) za pierwszą godzinę postoju -------------------------------------------1,50 zł 3) za druga godzinę postoju -----------------------------------------------1,80 zł 4) za trzecią godzinę postoju ----------------------------------------------2,00 zł 5) za czwartą i każdą następną rozpoczętą godzinę postoju ----------1,50 zł 6) za kartę abonamentową parkingową jednomiesięczną -----------50,00 zł 7) za parkowanie na wydzielonym stanowisku postojowym zastrzeżonym kopertą przez całą dobę: - karta abonamentowa parkingowa półroczna, płatna comiesięcznie ------------- 250,00 zł - karta abonamentowa parkingowa półroczna, płatna jednorazowo --------------1200,00 zł - karta abonamentowa parkingowa roczna, płatna comiesięcznie ----------------- 200,00 zł - karta abonamentowa parkingowa roczna, płatna jednorazowo ------------------1800,00zł 8) za parkowanie pojazdów będących własnością osób zamieszkałych w obszarze SPP, parkujących na ulicy, przy której są zameldowani - karta abonamentowa parkingowa miesięczna ------------------------------------------5,00 zł - karta abonamentowa parkingowa roczna --------------------------------------------- 60,00 zł 1.3.2.Opłata za wydanie karty abonamentowej parkingowej oraz karty abonamentowej specjalnej wynosi 5 zł. 1.3.3.Opłata za parkowanie pojazdów o dopuszczalnym ciężarze całkowitym ponad 3,5 tony w miejscach gdzie zezwalają na to przepisy ruchu drogowego, ustala się jako iloczyn ilości zajętych miejsc i stawek opłat, o których mowa w ust. 1. 1.4. Ustala się zerową stawkę opłat za parkowanie dla pojazdów: 1) Straży Miejskiej, 2) obsługujących mienie komunalne i administrujących drogami miejskimi: - Zakład Usług Komunalnych USKOM Sp. z o.o. w Mławie, - Mławskie Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe Sp. z o. o. w Mławie, 3) oznaczonych symbolem osoby niepełnosprawnej; w czasie parkowania kierowca zobowiązany jest do pozostawienia za przednią szybą samochodu karty parkingowej, o której mowa w przepisach art. 8, ust. 1 i 3 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U.2012.1137 z późniejszymi zmianami). Powyższe dotyczy także opiekunów osób niezdolnych do samodzielnej egzystencji, o których mowa w art. 8, ust. 3 cytowanej ustawy, 4) służb prowadzących eksploatację urządzeń znajdujących się w pasach drogowych, m.in.: -Zakład Wodociągów, Kanalizacji i Oczyszczalnia Ścieków WOD-KAN Sp. z o.o. w Mławie, - Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Mławie, - Zakład Energetyczny, - Zakład Gazowniczy, - Telekomunikacja Polska S.A. i inne przedsiębiorstwa telekomunikacyjne, 5) przedsiębiorstw i jednostek, z którymi zarządca dróg zawarł umowy dotyczące obsługi technicznej miasta, lub którym wydano decyzje o zezwoleniu na prowadzenie robót w pasie drogowym. 6) służbowych Stacji Opieki - Centrum Pielęgniarstwa Rodzinnego Caritas. 1.5. Dysponentom pojazdów, o których mowa w pkt 1.4. wydaje się kartę abonamentową specjalną. 1.6. Ustala się opłatę dodatkową, pobieraną w przypadku stwierdzenia przez służbę parkingową nieopłacenia postoju w Strefie Płatnego Parkowania. Opłata dodatkowa wniesiona w terminie 7 dni od daty nieopłaconego postoju wynosi 20 złotych, a po tym terminie 50 złotych. 1.7. Opłatę ustaloną w punkcie 1.6. uiszcza się w Biurze Strefy Płatnego Parkowania lub na konto wskazane w wezwaniu do uiszczenia opłaty i doręczonym przez służbę parkingową w czasie określonym w punkcie 1.6. 1.8. Egzekucja. W przypadku nie uiszczenia opłaty, o której mowa w pkt 1.7 w ciągu 14 dni ściągnięcie należności nastąpi przez Zamawiającego w trybie przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, na podstawie wystawionych przez Wykonawcę zawiadomień. 2. Przedmiotem zamówienia jest: 2.1. Opracowanie projektu stałej organizacji ruchu w SPP oraz uzyskanie niezbędnych do jego realizacji, uzgodnień. SPP umiejscowiona jest w strefie ochrony konserwatorskiej. 2.2. Projekt stałej organizacji ruchu zostanie opracowany dla ulic na terenie Miasta Mława objętych strefą płatnego parkowania, wymienionych w § 1, ust. 2 Uchwały Nr XXIX/315/2008 Rady Miasta Mława z dnia 29.12.2008r. z późn. zm., wraz z uzyskaniem pozytywnych uzgodnień w zakresie skrzyżowań z ulicami należącymi do dróg wyższej kategorii i zarządcami odpowiednimi dla ich kategorii. Po zakończeniu umowy prawa autorskie projektu stałej organizacji ruchu przechodzą bezpłatnie na rzecz Miasta Mława. Prace projektowe powinny zawierać następujący zakres opracowania: a) inwentaryzacja istniejącego oznakowania pionowego i poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na poszczególnych ulicach, b) szczegółowe wytyczenie miejsc parkingowych z uwzględnieniem potrzeb kierowców niepełnosprawnych, c) poddanie analizie projektowaną organizację ruchu pod kątem poprawy bezpieczeństwa i płynności ruchu, w stosunku do stanu istniejącego, d) uzyskanie pozytywnych uzgodnień z zarządami dróg wyższej kategorii w zakresie organizacji ruchu na skrzyżowaniach, oraz pozytywnej opinii Komendanta Powiatowego Policji w Mławie, e) wykaz znaków pionowych, w zestawieniu: do pozostawienia bez zmian, do przestawienia, do likwidacji, projektowanych oraz wykaz znaków poziomych: długość /ilość, łączna powierzchnia, f) dokumentację techniczną należy opracować w wersji drukowanej, w 2 egz. dla każdej ulicy oraz w wersji cyfrowej dla całego opracowania, g) dokumentację opracowaną w ilościach podanych w punkcie f) należy przekazać Zamawiającemu najpóźniej w 7 dni przed terminem przystąpienia do jej realizacji w terenie. Projekt powinien spełniać wymogi formalne wynikające z przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220, poz. 2181) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. Nr 177 poz. 1729). 2.3. Urządzenie SPP. 2.3.1.Urządzenie i wyposażenie SPP w oznakowanie poziome i pionowe, zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu, o którym mowa w części 2 p.pkt 2.2. 2.3.2.Dostawa i montaż wszystkich urządzeń technicznych niezbędnych do zorganizowania SPP, w tym zwłaszcza urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych, które muszą spełniać, co najmniej, wymagania zawarte w części 3 p.pkt 3.1. Oznakowanie Strefy Płatnego Parkowania (w tym oznakowanie pionowe oraz oznakowanie poziome) po zakończeniu umowy pozostaje bezpłatnie własnością Miasta Mława. 2.3.3. Koordynowanie całości problematyki w trakcie organizacji SPP, w szczególności: l) organizacja wykonawstwa i zgłoszenie robót w trybie przepisów prawa budowlanego, 2) koordynacja działań, ewentualnych podwykonawców, 3) dostawa i montaż wszystkich materiałów, maszyn i urządzeń, potrzebnych do realizacji zamówienia, w tym parkometrów w kolorystyce uzgodnionej z Miastem Mława. 4) stosowanie przy organizowaniu SPP wyrobów dopuszczonych do obrotu powszechnego lub jednostkowego stosowania na podstawie odrębnych przepisów, 5) wykonanie zadań związanych z przeprowadzeniem zagospodarowania terenów parkingowych, 6) wykonanie innych niezbędnych prac związanych z dostosowaniem terenu do potrzeb SPP, 7) wykonanie wszystkich niezbędnych prób, pomiarów, rozruchu, itp., 8) zorganizowanie i wyposażenie biura SPP zgodnie z wymaganiami określonymi w części 4 p.pkt 4.2. 2.3.4.Uruchomienie SPP od dnia 29.07.2015 r. 2.3.5.Zorganizowanie i prowadzenie obsługi SPP zgodnie z wymaganiami oraz w sposób gwarantujący jej właściwe funkcjonowanie w okresie realizacji niniejszego zamówienia. 2.3.6.Wykonawca przedłoży i dołączy do oferty harmonogram prac związanych z przygotowaniem i wyposażeniem SPP. 3. Wymagania techniczne dla urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych. 3.1. Wymaga się, aby urządzenia do pobierania i rozliczania opłat parkingowych (parkometry) posiadały: 1) bezpieczne bezprzewodowe zasilanie, gwarantujące ciągłą eksploatację, 2) zabezpieczenie przed fałszowaniem dowodów wpłat, kradzieżą oraz wandalizmem, 3) akceptowały uiszczenie opłat monetami na czas zależny od wniesionej opłaty, 4) spełniały wymagania określone w Normach w zakresie: - bezpieczeństwa, - odporności na uszkodzenia mechaniczne, - niezakłóconego działania i wytrzymałości w trakcie pracy na otwartej przestrzeni w naszej strefie klimatycznej, 5) posiadały na obudowie czytelne zapisane w języku polskim, angielskim i niemieckim z informacjami o stawkach opłat parkingowych i godzinach obowiązywania opłat w SPP oraz wszelkie niezbędne informacje zapewniające poprawną obsługę, 6) dokumentowały wpływy z tytułu parkowania, czas opłaconego parkowania oraz: a) dane specyficzne dla urządzeń (nazwy i numery, miejsce ustawienia, daty oddania do użytku, zmiany dot. nowego miejsca instalacji urządzeń, demontażu, itd.), b) liczbę wydanych biletów, c) aktualną sumę przychodów, d) informację o statusie każdego automatu (sprawny, niesprawny), e) aktualną zawartość kasetki na monety, f) meldunek o rodzaju usterki (np. brak papieru, awaria), g) inne informacje niezbędne do właściwej realizacji niniejszego zamówienia, a w szczególności, by pozwalały na jednoznaczne rozdzielanie wpływów na rzecz zarządcy wojewódzkiego i miasta Mława ( część 5, p.pkt 5.2.), 7) drukowały jednoczęściowe bilety parkingowe informujące o dacie, czasie rozpoczęcia i zakończenia parkowania, miejscu parkowania, kolejnym numerze biletu (zapisanym w postaci alfanumerycznej), wysokości przyjętej wpłaty, sposobie umieszczenia go w pojeździe oraz numerze kontaktowym Wykonawcy SPP, 3.2. Dopuszcza się wyłącznie urządzenia spełniające wszystkie wymagania określone w części 3 pkt 3.1. 3.3. Parkometr po zakończeniu niniejszego zamówienia pozostają własnością Wykonawcy SPP. 3.4. Ilość parkometrów do obsługi obszaru SPP określa się na 23 sztuki. 3.5. Wszystkie urządzenia winny być w jednym kolorze. Dopuszcza się kolor fabryczny z naniesionym metodą malowania lub naklejania, elementem charakterystycznym dla miasta Mława. Formę i treść tego elementu należy uzgodnić z miastem Mława. Wskazane jest, aby oznakowanie parkometrów było dobrze widoczne z odległości 50 m. 3.6. Wszystkie urządzenia winny być fabrycznie nowe w dniu uruchomienia strefy. Dopuszcza się urządzenia używane jednie pod warunkiem wysokiej sprawności parkomatów oraz nienagannej ich estetki. 3.7. Wymaga się, aby zorganizowano i udostępniono dla klientów możliwość dokonania płatności mobilnych za postój w SPP. 3.7.1. W przypadku wnoszenia opłaty poprzez system płatności mobilnych należy informację w postaci nalepki, otrzymanej w biurze SPP, umieścić wewnątrz pojazdu, na przedniej szybie, po prawej stronie (po stronie pasażera) tuż nad winietą zawierającą numer rejestracyjny pojazdu. Osoba kontrolująca winna być wyposażona w przyrząd pozwalający odczytać ważność opłaty z nalepki umieszczonej na szybie zaparkowanego auta. 4. Wymagania dotyczące zagospodarowania i wyposażenia biura SPP. 4.1. Utworzenie biura SPP na terenie miasta Mława, w miejscu umożliwiającym parkowanie pojazdów samochodowych, minimum dwóch. 4.2. Wyposażenie biura SPP w urządzenia niezbędne do jego prawidłowego funkcjonowania, a w szczególności w: 1) jeden komputer klasy PC w minimalnej konfiguracji: a) procesor klasy Pentium 4, b) 1 GB pamięci RAM, c) dysk twardy 160 GB, d) nagrywarka DVD, e) system operacyjny Windows XP, f) przeglądarka do zdjęć, g) dostęp do sieci Internet, 2) telefon z faksem, 3) urządzenie wielofunkcyjne umożliwiające drukowanie, skanowanie i kopiowania dokumentów, 4) wyposażenie pracowników SPP w telefony komórkowe i aparaty fotograficzne o rozdzielczości obrazu minimum 5 megapikseli, urządzenia do odczytu płatności mobilnych. 4.3. Opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym wzorów zawiadomień o stwierdzeniu parkowania bez uiszczenia opłaty obligującej do uiszczenia opłaty dodatkowej na podstawie przepisów: 1) ustawy z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (t.j. Dz. U. 2013.260 z późn. zm.), 2) uchwały Rady Miasta Mława Nr XXIX/315/2008 z dnia 29 grudnia 2008 r. z późn. zm. 4.4. Opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym wzorów abonamentowych kart parkingowych, zabezpieczonych przed fałszerstwem oraz ich druk na koszt Wykonawcy dla potrzeb SPP. 4.5. Stworzenie w biurze SPP komputerowej bazy danych, niezbędnej do rzetelnej kontroli wszystkich wpływów z opłat parkingowych, z podziałem na wpływy na rzecz zarządców dróg, o których mowa w części 5, p.pkt 5.2., ust. 5.2.1. i 5.2.2. 4.6. Stworzenie w biurze SPP oraz siedzibie Zamawiającego komputerowej bazy wystawionych zawiadomień o nieuiszczeniu opłaty parkingowej lub nieprzedłużeniu opłaty za parkowanie pojazdu w SPP. 4.7. Stworzenie w biurze SPP komputerowej bazy fotograficznej potwierdzającej datę i miejsce postoju pojazdu każdorazowo dokumentującej wystawienie zaświadczenia, o którym mowa w pkt 4.6. 4.8. Przekazanie Zamawiającemu oprogramowania wraz z licencją umożliwiającą Zamawiającemu jej prolongatę po zakończeniu umowy. Oprogramowanie powinno umożliwiać co najmniej: - ewidencjonowanie nie uiszczonych opłat za parkowanie, - generowanie upomnień, decyzji oraz tytułów wykonawczych zgodnych z obowiązującym stanem prawnym, - obsługę wydawanych przez Zamawiającego abonamentów, - księgowanie wpłat (faktury) po otrzymaniu zawiadomienia, upomnienia, tytułów egzekucyjnych, - tworzenie raportów, m.in.: statystycznych, rachunkowych, itp., - tworzenie wyciągów z kartotek o zawiadomieniu czy upomnieniu. 4.9. Dysponowanie: minimum 1 pracownikiem biurowym odpowiedzialnym jednocześnie za realizację zamówienia; kontrolerami oraz serwisantami w ilości osób do uznania Wykonawcy, przewidzianymi do realizacji przedmiotu zamówienia - przeszkolenie ich, wyposażenie i umundurowanie. 5. Wymagania dotyczące prowadzenia obsługi SPP - obowiązki Wykonawcy zamówienia. 5.1. Pobieranie w imieniu Zamawiającego opłat za parkowanie przy wykorzystaniu parkometrów zainstalowanych w SPP, płatności mobilnych, opłat dodatkowych określonych uchwałą Rady Miasta Mława oraz dystrybucja i ewidencjonowanie sprzedaży kart abonamentowych, o których mowa w pkt 1, p.pkt 1.3.1, ust. 6, 7 i 8 oraz w p.pkt 1.4. 5.2. Dokumentowanie wszystkich wpływów oraz raportów dochodowych SPP do celów rozrachunkowych z Zamawiającym, z uwzględnieniem ich podziału na rzecz zarządców dróg: 5.2.1. zarząd województwa - w odniesieniu do wpływów pochodzących z opłat za miejsca postojowe zlokalizowane przy ul. Stary Rynek - po obu stronach na odcinku od skrzyżowania z ulicą Narutowicza do skrzyżowania z ul. 18 Stycznia ( w ciągu drogi wojewódzkiej nr 544), 5.2.2. miasto Mława - w odniesieniu do wpływów pochodzących z opłat za miejsca postojowe pozostałe w SPP. 5.3. Bieżące kontrolowanie uiszczania opłat za postój. 5.4. Wypisywanie zawiadomień informujących o nieuiszczeniu opłaty za parkowanie lub nieprzedłużeniu opłaty za parkowanie pojazdu w SPP, obligujących do zapłaty opłaty dodatkowej, i umieszczanie ich za wycieraczką samochodu. Fotograficzne lub inne wiarygodne dokumentowanie faktu nie uiszczenia opłaty oraz pozostawienia przez kontrolującego za wycieraczką pojazdu - zawiadomienia. Dokumentacja fotograficzna powinna zawierać datę i godzinę postoju, numer rejestracyjny pojazdu, charakterystyczny element infrastruktury miasta lub tło, pozwalający w sposób jednoznaczny określić faktyczne miejsce postoju pojazdu. 5.5. Rozpatrywanie reklamacji. 5.6. Codzienna aktualizacja komputerowej bazy danych o wystawionych w danym dniu zawiadomieniach o nieuiszczeniu opłaty parkingowej lub nieprzedłużeniu opłaty za parkowanie pojazdu w SPP. 5.7. Przekazywanie Zamawiającemu wszystkich kopii wystawionych zawiadomień o obowiązku zapłaty opłaty dodatkowej za nieuiszczenie opłaty za parkowanie lub parkowanie ponad opłacony czas w SPP celem sprawdzenia dokonanych wpłat, ich ewidencji i dalszego dochodzenia przez Zamawiającego należności, wg przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji. Przekazywanie winno odbywać się nie później niż w trzecim dniu po zakończeniu miesiąca, łącznie z dokumentacją potwierdzającą nie wniesienie opłaty oraz pozostawienie zawiadomienia. 5.8. Przekazywanie Zamawiającemu aktualnej bazy wystawionych zawiadomień, nie rzadziej niż raz na miesiąc. 5.9. Przegrywanie na płytę DVD i przekazywanie Zamawiającemu aktualnej bazy fotograficznej, o której mowa w pkt 5.4. za miniony miesiąc w czasie do trzeciego dnia kolejnego miesiąca. 5.10. Tworzenie kopii bezpieczeństwa na płytach CD lub DVD nie rzadziej niż: 1) jeden raz na miesiąc dla bazy wystawionych zawiadomień, 2) jeden raz na miesiąc dla bazy fotograficznej. 5.11. Zagwarantowanie na własny koszt i ryzyko bezpiecznego dowiezienia do banku pieniędzy pobranych z parkometrów, celem dokonania wpłaty na konto Zamawiającego. 5.12. Dochody z parkometrów winny być wpłacone na konto Zamawiającego w dniu ich pobrania z parkometrów, pozostałe wpływy kasowe z SPP nie później niż przy kolejnej wpłacie dochodów z parkometrów. Opłaty pozostałe, pochodzące ze sprzedaży abonamentów i opłat dodatkowych oraz dochody z płatności mobilnych Wykonawca wpłaca na konto Zamawiającego, nie później niż przy kolejnej wpłacie dochodów z parkometrów. Rozliczenie całości wpływów nastąpi bezpośrednio po zakończeniu każdego miesiąca. 5.13. Dozór techniczny oraz kompleksowy serwis gwarantujący stałą gotowość operacyjną urządzeń, obejmujący między innymi naprawy i wymiany wszystkich urządzeń, w tym zwłaszcza urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych lub ich elementów, części zamiennych, oznakowanie urządzeń nieczynnych. 5.14. Usuwanie wszelkich awarii w SPP wymagających wymiany części w terminie nie dłuższym niż 12 godzin od powzięcia wiadomości o ich zaistnieniu, z zastrzeżeniem, iż wszelkie szkody w zakresie oznakowania, awarii, kradzieży czy uszkodzenia urządzeń SPP, usuwa na swój koszt Wykonawca, który również będzie dochodzić na własny koszt i we własnym zakresie, odszkodowanie od osoby, która ww. szkody spowodowała. 5.15. Usuwanie uszkodzeń parkometru w terminie nie dłuższym niż 2 godziny od powzięcia wiadomości o ich zaistnieniu (z wyłączeniem awarii, dla których czas naprawy określa się na 12 godzin przy jednoczesnym zachowaniu warunku powiadomienia Zamawiającego). 5.16. Zagwarantowanie nieodpłatnych dostaw części zamiennych od producenta urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych, wszelkich materiałów eksploatacyjnych w okresie realizacji. 5.17. Ponoszenie wszystkich kosztów związanych ze zmianą opłat za parkowanie w SPP (np. koszty zmiany tablic i programów urządzeń do pomiaru czasu parkowania, itp.) oraz wszelkich kosztów modernizacji urządzeń. 5.18. Regularne czyszczenie i utrzymywanie w estetycznym stanie parkometrów, usuwanie szkód spowodowanych wandalizmem, kradzieżą, itp. 5.19. Koordynowanie napraw i prac serwisowo - nadzorczych. 5.20. Utrzymywanie w dobrym stanie, odnawianie, bieżąca konserwacja znaków drogowych oznakowania poziomego i pionowego SPP wraz z bieżącym aktualizowaniem oznakowania. 5.21. Codzienna kontrola czytelności i kompletności oznakowania. 5.22. Bieżące przekazywanie Zamawiającemu informacji dotyczących funkcjonowania SPP. 5.23.Współpraca z Policją i Strażą Miejską oraz wyznaczonymi przez Burmistrza pracownikami nadzoru Zamawiającego. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany obszaru SPP w przypadku gdy Rada Miasta Mława zmieni treść § 1 uchwały. 7. Przewidywane przez Zamawiającego wpływy za cały okres realizacji umowy szacuje się na kwotę 2 100 000 zł brutto..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta bankowego 40 8213 0008 2003 0400 9999 0005 w Banku Spółdzielczym w Ciechanowie Oddział w Mławie, ul. Grzebskiego 10, 06-500 Mława, z dopiskiem: wadium przetargowe - sprawa: GKM.271.10.2015. 5. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do koperty zawierającej ofertę.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług prowadzenia minimum jednej strefy płatnego parkowania z wykorzystanie minimum 10 parkometrów w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony przewidują możliwość zmiany treści umowy w trakcie jej realizacji w następujących przypadkach: a) gdy Rada Miasta Mława dokona zmian treści uchwały Nr XXIX/315/2008 z dnia 29 grudnia 2008 r. z późn. zm. w sposób, który będzie miał bezpośredni wpływ na konieczność zmiany treści przedmiotu zamówienia opisanego w niniejszej SIWZ. Rozumie się przez to zmiany stawek opłat za korzystanie ze SPP, czasu pobierania opłat, b) gdy Wykonawca udowodni, że wpływy z opłat nie pokrywają kosztów własnych związanych z obsługą SPP przez przynajmniej trzy kolejne miesiące, po upływie okresu co najmniej sześciu miesięcy od dnia uruchomienia SPP.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mlawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mława, ul. Padlewskiego 13, 06-500 Mława.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława.

Aktualizacja 27.05.2015r. - zmiana terminu składania ofert: 29.05.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Aktualizacja 27.05.2015r. - odpowiedź na pytania oraz przedłużenie terminu składania ofert

Pyt.1

Czy Zamawiający planuje w trakcie obowiązywania umowy z Wykonawcą zmiany stawek opłat za parkowanie, opłat abonamentowych, opłat dodatkowych, oraz godzin funkcjonowania strefy? Jeżeli tak, to czy takowe zmiany będą przeprowadzane w 2015, lub 2016 ? Pytanie to argumentujemy ewentualną różnicą wpływów ze Strefy Parkowania przed i po zmianie, rzutujących na procentowe wynagrodzenie Wykonawcy.

Ad.1

Ewentualne zmiany stawek opłat może zmienić jedynie Rada Miasta Mława poprzez podjęcie uchwały.  Na dzień dzisiejszy nie mamy takowych projektów uchwał i nie przewidujemy zmian.

 

Pyt. 2

Prosimy o rozpisanie wpływów ze Strefy Płatnego Parkowania w Mławie (miesięcznych) w roku 2014 i 2015 do miesiąca kwietnia. Prosimy o wyszczególnienie wpływów z opłat za postój, opłat abonamentowych, oraz opłat dodatkowych. Czy wykonawca będzie miał udział w całości wpływów SPP czy tylko do utargów w parkomatach ?

Ad. 2

Wpływy ze strefy obejmujące opłaty z parkomatów, wezwania, abonamenty, opłaty za wydanie karty:

2014 : Styczeń- 32 234,90; Luty – 36 889,50; Marzec – 44 848,59, Kwiecień – 44 643,31; Maj – 43 739,90; Czerwiec – 48 308,50; Lipiec – 45 069,10; Sierpień – 43 365,50 ; Wrzesień – 46 657,55; Październik – 50 307,50; Listopad – 38 688,40; Grudzień – 49 463,50;
2015 : Styczeń – 36 424,20; Luty – 38 913,00; Marzec – 46 369,40; Kwiecień – 45 151,80.

Wykonawcy przysługuje udział w całości wpływów pobranych i wpłaconych na konto Zamawiającego (opłaty z parkomatów, wezwania, abonamenty, opłaty za wydanie karty).

Pkt 7 załącznika nr 3 do SIWZ zawiera przewidywane wpływy za cały okres realizacji umowy.

 

Pyt. 3

Jaki procent wpływów (miesięcznie) ze SPP w Prudniku otrzymuje obecnie operator strefy? Czy procentowa część wpływów dla obecnego operatora obejmuje wszystkie opłaty: z biletów, abonamentowe, dodatkowe ?

Ad. 3

Pytanie dot. SPP w Prudniku. Natomiast w Mławie jest  50%/50 %.

 

Pytanie 4

Zamawiający wymaga zagwarantowania na własny koszt i ryzyko bezpiecznego dowiezienia do banku pieniędzy pobranych z parkomatów, celem dokonania wpłaty na konto Zamawiającego. Prosimy o informację czy bank Zamawiającego posiada wrzutnie nocną i czy pieniądze mają być wpłacane do wrzutni nocnej, czy w inny sposób? Jeżeli do wrzutni, czy Zamawiający sceduje na Wykonawcę kompetencje w zakresie możliwości dokonywania wpłat zamkniętych na konto Zamawiającego ? Jak wpłaty wyglądają obecnie?

Ad. 4

Bank Zamawiającego posiada wrzutnię nocną. Jednak obecnie, jak również zgodnie z zapisami w projekcie umowy dochody z parkometrów winny być wpłacone na konto Zamawiającego w dniu ich pobrania z parkometrów, pozostałe wpływy kasowe i płatności mobilne z SPP nie później niż przy kolejnej wpłacie dochodów z parkometrów. Opłaty pozostałe, pochodzące ze sprzedaży abonamentów i opłat dodatkowych Wykonawca wpłaca na konto Zamawiającego, nie później niż przy kolejnej wpłacie dochodów z parkometrów. Rozliczenie całości wpływów następuje bezpośrednio po zakończeniu każdego miesiąca.

 

Pyt. 5

Zamawiający w przedmiocie zamówienia wymaga opracowania projektu stałej organizacji ruchu w SPP oraz uzyskanie niezbędnych do jego realizacji uzgodnień, oraz dodaje iż SPP znajduje się w strefie konserwatorskiej:

a)      Czy Zamawiający posiada opracowaną stałą organizację ruchy SPP?

b)     Czy opracowania takowe zostały przygotowane przez obecnego operatora SPP  i przechodzą w posiadanie Zamawiającego?

c)      Czy Zamawiający udostępni na tym etapie postępowania dokumenty związane z obecną organizacją ruchu w SPP ?

d)     Jaka część, które ulice znajdują się w strefie ochrony konserwatorskiej ?

e)      Czy Zamawiający będzie uczestniczył w sprawnym uzyskaniu zezwoleń?

f)       Jaka jednostka wydaje zezwolenia konserwatorskie dla miasta Mława i gdzie znajduje się siedziba jednostki?

g)      Czy obecna organizacja ruchu i projekt tej organizacji jest wadliwa, czy straciła ważność? W jakim celu i z jakiego powodu Zamawiający wymaga ponownie Projektu Organizacji Ruchu ?

Ad. 5

Projekt Stałej Organizacji Ruchu został wykonany na zlecenie firmy, która prowadzi w tej chwili obsługę SPP w Mławie. Projekt ten nie jest własnością Miasta Mława, nie posiadamy praw autorskich do powyższego dokumentu.
Wszystkie ulice należące do SPP leżą w strefie ochrony konserwatorskiej. Zezwolenia konserwatorskie dla miasta Mława wydaje Mazowiecki Wojewódzki Konserwator Zabytków, Delegatura w Ciechanowie, ul. Strażacka 6, 06-400 Ciechanów. Będziemy pomagać w miarę naszych możliwości.

 

Pyt. 6

Czy oznakowanie obecnie istniejące na terenie SPP Mława jest w posiadaniu Zamawiającego? Czy nowy operator będzie mógł skorzystać  z obecnie istniejącego oznakowania?

Ad. 6

Obecne oznakowanie jest własnością firmy obsługującej SPP w Mławie tj. City Parking Group S.A. z siedzibą w Grudziądzu. Wizja lokalna pomoże określić oznakowanie.

 

Pyt.7

Po czyjej stronie będzie sprzątanie, odśnieżanie parkingów objętych strefą płatnego parkowania? Po stronie Zamawiającego, czy Wykonawcy?

Ad.7

Odśnieżanie parkingów leży po stronie miasta. Po stronie Wykonawcy regularne czyszczenie i utrzymywanie w estetycznym stanie parkometrów, usuwanie szkód spowodowanych wandalizmem, kradzieżą.

 

Pyt.8

Zamawiający wymaga wyposażenia pracowników SPP w telefony komórkowe i aparaty fotograficzne rozdzielczości obrazu min. 5 megapikseli, urządzenia do odczytu płatności mobilnych. Czy dopuszcza się zastosowanie terminali mobilnych zamiast wyżej wymienionych urządzeń ? Spełniają one wszystkie wymagania Zamawiającego, a zawierają się w jednym produkcie. Wykonują połączenia telefoniczne, zdjęcia, odczytują płatności mobilne, oraz drukują zawiadomienia- obecnie jest to standard w kontrolowaniu opłat w SPP.

Ad.8

Dopuszcza się zastosowanie urządzeń w tym terminali mobilnych, jeśli spełniają wszystkie wymagane przez Zamawiającego w SIWZ funkcje dotyczące wyposażenia pracowników SPP.

 

Pyt.9

Czy Zamawiający dopuszcza zmianę kwot dotyczących opóźnień za przekazanie wpływów ze SPP na konto Zamawiającego? Wnosimy o zmianę z 2000 zł na 1000 zł każdy dzień opóźnienia. Jak Zamawiający będzie traktował sytuacje wyjątkowe dotyczące opóźnień, nie będące winą Wykonawcy, np. zawinione przez bank itd. ?

Ad.9

Zamawiający nie dopuszcza zmiany.

 

Pyt.10

Czy Zamawiający planuje w ciągu najbliższego roku organizację imprez, wykonywanie prac remontowych i budowlanych, które w jakimkolwiek stopniu wymagały by czasowego wyłączenia strefy, lub usunięcia urządzeń?

Ad.10

W najbliższym roku planujemy jedynie czasowe, częściowe wyłączenia  SPP w dniach: 27 i 28 sierpnia b.r. , podczas Rekonstrukcji Bitwy pod Mławą. Ponadto 17 grudnia w godzinach popołudniowych ulicę Reymonta oraz część Żeromskiego, a także podczas Dni Mławy (1 sobota lipca) ul. 3 Maja oraz ul. Chrobrego. Powyższe czasowe, częściowe wyłączenie SPP, odbędzie się bez usuwania urządzeń.

 

Pyt.11

Czy Zamawiający dopuszcza, lub wymaga zastosowania wnoszenia opłaty dodatkowej za pomocą parkomatu, lub zastosowania innych opcji płatniczych np. zapłata kartą elektroniczną, jeżeli tak to w jakim systemie ma pracować karta?

Ad.11

Nie dopuszcza się wnoszenie opłaty dodatkowej za pomocą parkomatu. Jedynie w biurze SPP.

Ad.11 po zmianie

Nie dopuszcza się wnoszenie opłaty dodatkowej za pomocą parkomatu. Zgodnie z §1 pkt 3 ust.3.7 projektu umowy stanowiącej załącznik do SIWZ, opłatę dodatkową uiszcza się w Biurze Strefy Płatnego Parkowania lub na konto wskazane w wezwaniu.

Pyt.12

Prosimy o uszczegółowienie parametrów technicznych dotyczących parkomatów:

a)      jakiej wielkości i o jakich parametrach powinien być wyświetlacz zamontowany w urządzeniach? Czy Zamawiający potwierdza brak wymogu w zakresie wielkości wyświetlacza a jedynie wymóg czytelności wszystkich informacji?

b)      Czy Zamawiający wymaga konkretnego sposobu zasilania urządzeń, czy Wykonawca za wystarczający powinien uważać zapis: „bezpieczne bezprzewodowe zasilanie, gwarantujące ciągłą eksploatację”?

c)      Jakimi nominałami monet parkomaty powinny przyjmować opłaty ?

d)     Czy opłaty powinny być przyjmowane tylko w walucie PLN, czy również w EURO?

e)      Czy Zamawiający określa z jakiego materiału powinny być wykonane parkomaty?

f)       Czy Zamawiający posiada wymagania dotyczące kaset wymiennych w parkomatach? Na przykład sposób zabezpieczenia, pojemność? Standardem jest obecnie pojemność 7000 monet.

Ad. 12

a) wyświetlacz nie mniejszy niż 2,5 cm na 14,5 cm przy zastosowaniu wymogu czytelności wszystkich funkcji

c) nominał monet : 5zł, 2zł, 1zł, 50gr, 20gr,10gr,

d) opłaty przyjmowane w PLN

W pozostałych punktach proszę kierować się wymaganiami ujętymi w SIWZ. Nie mamy szczególnych wymagań.

 

Pyt.13

Na jakich fundamentach i jakiej wielkości zamontowane są obecnie urządzenia w SPP  Mława? Czy fundamenty pozostaną po zdemontowaniu urządzeń obecnie funkcjonujących? Prosimy o wskazanie wymiarów- rozstaw śrób.

Ad. 13

Po zdemontowaniu urządzeń obecnie funkcjonujących fundamenty również zostaną usunięte. Teren zostanie przywrócony do stanu pierwotnego.

 

Pyt.14

Czy obecnie w SPP Mława znajduje się system do opłat mobilnych za parkowanie? Jeżeli tak, to prosimy o nazwę systemu i producenta.

Ad.14

Nie znajduje się.

 

Pyt.15

Czy Zamawiający wymaga wprowadzenia systemu do poboru opłat mobilnie za pomocą sms?

Ad.15

Tak

 

Pyt.16

Prosimy o podanie liczby miejsc postojowych

Ad.16

Liczba miejsc postojowych ok. 460, w tym wyznaczone 23 miejsca dla osób niepełnosprawnych.

 

Pyt. 17

Prosimy o wyjaśnienie do kogo należy aktualne oznakowanie strefy płatnego parkowania. Czy aktualnie oznakowanie SPP zostanie bezpłatnie przekazane Wykonawcy na okres wykonywania przedmiotowej umowy?

Ad.17

Aktualne oznakowanie należy do firmy obsługującej SPP w Mławie tj. City Parking Group S.A. z siedzibą w  Grudziądzu.

 

Pyt18.

Prosimy o podanie miesięcznych wpływów z opłat za parkowanie w SPP – z podziałem na wpływy ze sprzedaży biletów parkingowych w parkomatach, ze sprzedaży abonamentów oraz z opłaconych wezwań dodatkowych. Przedmiotowe wyjaśnienia są niezbędne w celu przedłożenia prawidłowo wyliczonej ceny oferty.

Ad.18

Przykładowy miesiąc:

- wpływy z biletów w parkomacie: 40 101,80 zł

- wpływy z abonamentów:  1 915,00 zł

 

Pyt.19

Prosimy o podanie aktualnego procentu podziału wpływów-procentowe wynagrodzenie operatora brutto

Ad. 19

Aktualnie podział między operatora a miasto wynosi 50/50.

 

Pyt.20

Czy Zamawiający jest w posiadaniu dokumentacji projektowej w zakresie rozmieszczenia i oznakowania poziomego oraz pionowego miejsc parkingowych tworzących SPP wraz z projektem organizacji ruchu?

Zdaniem Wykonawcy taki projekt zgodnie z prawem jest wymagany i powinien być w posiadaniu Zamawiającego. Mając na uwadze powyższe, prosimy o wyjaśnienie w jakim celu Wykonawca ma ponownie wykonać projekt organizacji ruchu dla SPP, która funkcjonuje  Mławie od kilku lat? Czy Zamawiający odstąpi od wymogu wykonania proj. Organizacji ruchu?

Ad.20

Projekt Stałej Organizacji Ruchu został wykonany na zlecenie firmy, która prowadzi w tej chwili obsługę SPP w Mławie tj. City Parking Group S.A. z siedzibą w Grudziądzu. Projekt ten nie jest własnością miasta Mława, nie posiadamy praw autorskich do powyższego dokumentu.

 

Pyt.21

Prosimy o udostępnienie aktualnego projektu organizacji ruchu dla obszaru SPP w Mławie

Ad.21

Wizja lokalna lub kontakt z firmą, która prowadzi obsługę SPP w Mławie.

 

Pyt.22

Prosimy o informację ile sztuk parkomatów jest aktualnie zamontowanych w strefie płatnego parkowania.

Ad.22

23 sztuki

 

Pyt.23

Prosimy o informację dot. modelu lub modeli parkomatów aktualnie obsługujących strefę parkowania. Informacja ta jest niezbędna do zweryfikowania konieczności wykonania nowych fundamentów.

Ad.23

Obecnie zamontowane są parkometry: MBSZ1 oraz Siemens Sity 5,1. Patrz pkt. 13 jw.

 

Pyt.24

Czy  usuwanie awarii parkomatów ma odbywać się w godzinach funkcjonowania SPP czy całodobowo?

Ad.24

Całodobowo

 

Pyt.25

Prosimy o wyjaśnienie rozbieżności dotyczącej terminu przedłożenia harmonogramu prac-czy ma on być złożony do oferty czy w  14 dniu po podpisaniu umowy - zgodnie z § 6 ust.1 pkt 1 projektu Umowy? Zdaniem Wykonawcy logiczne i uzasadnione jest przedłożenie takiego harmonogramu po podpisaniu umowy i znajomości rozpoczęcia terminu wykonania umowy, a nie na etapie złożenia oferty.

Ad.25

Do oferty Wykonawca winien przedłożyć wstępny harmonogram prac związanych z przygotowaniem i wyposażeniem SPP. Chodzi tu o orientacyjne oszacowanie terminu w jakim Wykonawca jest w stanie przygotować przedmiot zamówienia.

Natomiast harmonogram prac szczegółowy Wykonawca dostarcza Zamawiającemu najpóźniej w  14 dni od podpisania umowy. Zgodnie z zapisami w projekcie umowy.

 

Pyt.26

Punkt 2.1-2.2 OPZ

Czy wykonawca będzie miał obowiązek nowego projektu organizacji ruchu, skoro powinien obowiązywać aktualny wcześniej zatwierdzony projekt (nie można wydawać decyzji administracyjnych dwa razy w tej samej sprawie) czy też tylko oznakowania SPP zgodnie z tym już wykonanym projektem?

Ad.26

Projekt Stałej Organizacji Ruchu został wykonany na zlecenie firmy, która prowadzi w tej chwili obsługę SPP w Mławie. Projekt ten nie jest własnością Miasta Mława, nie posiadamy praw autorskich do powyższego dokumentu.

 

Pyt.27

Punkt 2.2. OPZ

Czy Wykonawca będzie miał obowiązek dokonania zgłoszeń budowlanych czy też aktualne pozostają zgłoszenia prac budowlanych dla istniejących parkomatów?

Ad.27

Tak, jeżeli będą wymagane.

 

Pyt.28

Punkt 2.3.3.OPZ

Prosimy o potwierdzenie, iż zawarte w tym punkcie sformułowania:

-wykonanie zadań związanych z przeprowadzeniem zagospodarowania terenów parkingowych

-wykonanie innych niezbędnych prac związanych z dostosowaniem terenu do potrzeb SPP nie nakładają na Wykonawcę żadnych innych obowiązków poza obowiązkami wymienionymi wyczerpująco w pkt 2-5 OPZ?

Ad.28

Punkt 2.3.3 OPZ zawiera dokładny, wyczerpujący opis prac i zadań niezbędnych przy koordynowaniu całości problematyki w trakcie organizacji SPP.

 

Pyt.29

Punkt 2.3.1

Prosimy o potwierdzenie, że oznakowanie pionowe i poziome SPP dotyczy tylko i wyłącznie znaków związanych z funkcjonowaniem SPP, czyli          D-44,D-45 oraz D-18 (oznakowanie pionowe) i P-18, P-19 i P-20 (oznakowanie poziome), a nie wszystkich znaków w obszarze SPP ?

Ad. 29

Oznakowanie poziome oraz pionowe SPP dotyczy wyłącznie znaków związanych z funkcjonowaniem SPP, które obejmuje projekt organizacji ruchu.

 

Pyt.30

Punkt 6.5.

Prosimy o informację czy w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz oryginał dokumentu należy załączyć do oferty?

Ad.30

Tak oryginał.

 

Pyt. 31

Proszę o podanie wartości udokumentowanych wpływów z prowadzenia strefy płatnego parkowania w Mławie za lata od 2009 do 2015 z rozbiciem na poszczególne lata

Ad. 31

2009- 122 039,50 zł

2010- 373 017,00 zł

2011- 355 570,29 zł

2012- 485 872,63 zł

2013- 503 569,98 zł

2014- 524 216,25 zł

Zamawiający informuje o przełużeniu terminu składania ofert do dnia 29.05.2015r. do godziny 12:00.

Aktualizacja 27.05.2015 godz. 14:57 - modyfikacja odpowiedzi pkt 11.

Pyt.11

Czy Zamawiający dopuszcza, lub wymaga zastosowania wnoszenia opłaty dodatkowej za pomocą parkomatu, lub zastosowania innych opcji płatniczych np. zapłata kartą elektroniczną, jeżeli tak to w jakim systemie ma pracować karta?

Ad.11 przed zmianą

Nie dopuszcza się wnoszenie opłaty dodatkowej za pomocą parkomatu. Jedynie w biurze SPP.

Ad.11 po zmianie

Nie dopuszcza się wnoszenie opłaty dodatkowej za pomocą parkomatu. Zgodnie z §1 pkt 3 ust.3.7 projektu umowy stanowiącej załącznik do SIWZ, opłatę dodatkową uiszcza się w Biurze Strefy Płatnego Parkowania lub na konto wskazane w wezwaniu.

Aktualizacja 01.06.2015 - powiadomienie o wyborze oferty

Zamawiający informuje, że w wyniku postępowania przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą: „Zorganizowanie i prowadzenie obsługi płatnych, niestrzeżonych parkingów dla pojazdów samochodowych na terenie Miasta Mława 2015-2019” -  złożono trzy oferty.

Zamawiający wybrał do realizacji zadania ofertę numer 2:

City Parking Group S.A.,

ul. Budowlanych 3,

86 – 300 Grudziądz

Cena: 585,00zł brutto od każdych 1000,00 zł udokumentowanych wpływów miesięcznych wynikających z pobranych i wpłaconych na konto Zamawiającego opłat za parkowanie pojazdów w SPP

Przewidywany termin podpisania umowy: po 01.06.2015r.

Zestawienie ofert:

1. Projekt Parking Sp. z o.o., ul. Drużbickiego 11, 61-693 Poznań - 63,38pkt

2. City Parking Group S.A., ul. Budowlanych 3, 86 – 300 Grudziądz - 100pkt

3. Kolejowe Zakłady Łączności Sp. z o.o., ul. Ludwikowo 1, 85-502 Bydgoszcz - 76,78pkt