Przeprowadzenie badania wielkości popytu na usługę komunikacji miejskiej w Mławie wraz z koncepcją optymalizacji podaży jej usług | Mława

Wielkość czcionki

Tłumacz Zamigam

Mława

Twoje miejsce.
Twój czas.

Przeprowadzenie badania wielkości popytu na usługę komunikacji miejskiej w Mławie wraz z koncepcją optymalizacji podaży jej usług

Przemysław Więckiewicz / 18 kwietnia 2014

Aktualizacja 24.04.2014r. - powiadomienie o wyborze oferty

Miasto Mława zaprasza do złożenia oferty na:

Przeprowadzenie badania wielkości popytu na usługę komunikacji miejskiej w Mławie wraz z koncepcją optymalizacji podaży jej usług”. Opracowanie należy wykonać na podstawie przeprowadzonych przez Wykonawcę badań marketingowych, które należy wykonać wiosną 2014r. 

W ramach realizacji zamówienia należy wykonać:

1)      Badania wielkości popytu we wszystkich kursach na liniach funkcjonującej komunikacji autobusowej
w Mławie – w dniu powszednim, w sobotę i w niedzielę (badania obejmują: liczbę pasażerów wysiadających, wsiadających i pozostających w pojeździe po ruszeniu z każdego przystanku oraz rzeczywisty czas przejazdu – przyjazdy i odjazdy z przystanków krańcowych oraz z węzłowych przystanków pośrednich). Na zakres prac związanych z badaniami składają się:

a)      przygotowanie instrumentów pomiarowych – kart obserwacji zapełnienia dla każdej z linii oraz kwestionariuszy wywiadów z pasażerami;

b)      przygotowanie instrukcji dla uczestników badań;

c)      przygotowanie harmonogramów badań – ogólnych, określających liczbę niezbędnych do zaangażowania osób w każdym dniu badań oraz szczegółowych – stanowiących plan pracy dla każdego uczestnika badań;

d)      przygotowanie identyfikatorów dla uczestników badań;

e)      zatrudnienie uczestników badań marketingowych – z preferencjami dla studentów – po uprzednim ich przeszkoleniu, obejmującym część teoretyczną (omówienie instrukcji i sposobu wypełniania instrumentów pomiarowych) oraz praktyczną – w autobusach;

f)       nadzór merytoryczny i kontrola prawidłowości pracy uczestników badań marketingowych;

g)      przeprowadzenie wywiadów w formie ankiet z minimum 100 pasażerami odnośnie funkcjonującej komunikacji autobusowej z uwzględnieniem ich wymagań odnośnie komunikacji miejskiej.

2)      Edycja wyników badań wielkości popytu do specjalnie przygotowanych elektronicznych arkuszy kalkulacyjnych.

3)      Zestawienie wyników przeprowadzonych wywiadów z pasażerami z opracowaniem w formie graficznej;

4)      Wydruk wyników badań wielkości popytu dla każdego z kursów w czytelnej, tabelarycznej formie graficznej.

5)      Przetworzenie danych z przeprowadzonych badań marketingowych, obejmujące:

a)      sporządzenie zestawień wielkości popytu na usługi komunikacji autobusowej w Mławie, w postaci tabel z liczbą pasażerów w poszczególnych kursach, parach kursów „tam i z powrotem” oraz w przeliczeniu na kilometr, w przekroju poszczególnych kursów, par kursów „tam” – „z powrotem” i linii, osobno dla dnia powszedniego, soboty i niedzieli oraz w przekrojach czasowych – półtora – i trzygodzinnych porach dnia;

b)      obliczenie średniomiesięcznej liczby pasażerów dla poszczególnych linii oraz obliczenie średniomiesięcznej liczby pasażerów w przeliczeniu na kilometr dla każdej z linii;

c)      Analiza przeprowadzonych wywiadów z pasażerami z opracowaniem w formie graficznej;

6)      Opracowanie dokumentu pt.: „Wielkość popytu na usługę komunikacji miejskiej w Mławie wraz z koncepcją optymalizacji podaży jej usług”, w opracowaniu tym znajdą się:

a)      ocena ekspercka popytu na usługi komunikacji miejskiej w Mławie;

b)      koncepcja komunikacji miejskiej w Mławie, w której nakreślony zostanie optymalny zakres obsługi sieci komunikacyjnej, stanowiąca wytyczne do ułożenia rozkładów jazdy, koncepcja zwierać będzie propozycje tras linii komunikacji miejskiej oraz przystanków i ewentualnych węzłów przesiadkowych uzgodnione z Zamawiającym;

c)      ocena możliwości efektywności ekonomicznej poszczególnych linii komunikacji w każdym
z badanych rodzajów dni tygodnia i w przeciętnym miesiącu;

d)      rekomendacje dotyczące wymogów jakie powinny spełniać pojazdy, którymi świadczona będzie usługa komunikacji miejskiej;

e)      propozycje taryfowe wraz z propozycjami ulg;

f)       analiza ekonomiczna kosztów wybranego wariantu obsługi w rozbiciu na poszczególne propozycje taryfowe;

g)      koncepcja zatrudnienia operatora wraz podaniem podstawy prawnej;

h)      uzgodnioną z Zamawiającym propozycję oznakowania pojazdów komunikacji miejskiej;

i)        Opracowanie należy przekazać Zamawiającemu w wersji papierowej w ilości 4 szt. oraz w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD w ilości 4 szt.;

7)      Komplet gotowych do wdrożenia rozkładów jazdy – dla wybranego wariantu obsługi komunikacyjnej w uzgodnionym z Zamawiającym wariantem graficznym w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD – 2 szt.;

8)      Minimum 3 egz. mapy Miasta Mława formatu min. B1 z naniesionymi liniami komunikacji miejskiej
i przystankami dla wybranego wariantu obsługi komunikacyjnej oraz wersja elektroniczna na płycie CD/DVD – 2 szt.;

9)      Wykonawca weźmie udział w organizowanych w ramach konsultacji społecznych spotkaniach
z mieszkańcami Mławy, podczas których zaprezentuje wybrany wariant obsługi komunikacyjnej posiłkując się przygotowaną przez siebie prezentacją, którą przekaże Zamawiającemu.

10)   Wykonawca przygotuje kompletną dokumentację związaną z udzieleniem zamówienia publicznego (SIWZ) na świadczenie usługi komunikacji miejskiej na terenie Miasta Mława;

11)   W przypadku gdy pojawią się ewentualne zapytania do Zamawiającego związane z udzielaniem zamówienia na świadczenie usługi komunikacji miejskiej na terenie Miasta Mława, Wykonawca przygotuje odpowiedzi na pytania w uzgodnieniu z Zamawiającym;

Uwaga:   Projekt opracowania należy wykonać w terminie 4 tygodni od daty podpisania umowy i przekazać w wersji elektronicznej Zamawiającemu. Zawarte w projekcie opracowania propozycje linii komunikacji miejskiej, przystanki oraz rozkład jazdy będą przedmiotem konsultacji społecznych z mieszkańcami m.in. w formie spotkań, które odbędą się w terminie 3 tygodni od przekazania opracowania. Wykonawca w terminie 1 tygodnia od zakończenia konsultacji społecznych dokona sprawdzenia i ewentualnej aktualizacji projektu opracowania w oparciu o uwagi jakie pojawia się w trakcie konsultacji społecznych.

Przedmiot umowy należy wykonać w nieprzekraczalnym terminie do 8 tygodni od daty podpisania umowy.

O realizację zamówienia mogą ubiegać się podmioty, które wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonały minimum 3 zamówienia polegające na przeprowadzeniu badań popytu na usługę komunikacji miejskiej. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawcy składają wypełniony Załącznik nr 2 oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (referencje).

Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z regułą „spełnia – nie spełnia”.

Ofertę należy złożyć do dnia 24.04.2014r. do godz. 10.00 do Wydziału Rozwoju
i Inwestycji Urzędu Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława, pok. nr 17 lub na adres e-mail: przemyslaw [dot] wieckiewiczatmlawa [dot] pl (przemyslaw[dot]wieckiewicz[at]mlawa[dot]pl)

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

Cena ofertowa - 100%



 

POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY


Informuję, że w wyniku przeprowadzonego rozpoznania cenowego na:  „Przeprowadzenie badania wielkości popytu na usługę komunikacji miejskiej w Mławie wraz z koncepcją optymalizacji podaży jej usługwybrano ofertę firmy:

Zespół Doradców Gospodarczych

TOR Sp. z o.o.

Plac Bankowy 2

00-095 Warszawa

Wybrany Wykonawca zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za kwotę
24 477,00 zł. brutto.