Wykonanie prac instalacyjnych i konfiguracyjnych u beneficjentów ostatecznych projektu pn.: „INTERNET = świ@t bez barier” oraz pełnienie podstawowej pomocy technicznej dla beneficjentów ostatecznych projektu. | Mława

Wielkość czcionki

Tłumacz Zamigam

Mława

Twoje miejsce.
Twój czas.

Wykonanie prac instalacyjnych i konfiguracyjnych u beneficjentów ostatecznych projektu pn.: „INTERNET = świ@t bez barier” oraz pełnienie podstawowej pomocy technicznej dla beneficjentów ostatecznych projektu.

Piotr Tomaszewski / 31 lipca 2012

Aktualizacja 02.08.2012r. - zmiana terminu realizacji części I zamówienia na 30.08.2012r., Aktualizacja 20.08.2012r. - powiadomienie o wyborze oferty

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac instalacyjnych i konfiguracyjnych u beneficjentów ostatecznych projektu pn.: „INTERNET = świ@t bez barier” oraz pełnienie podstawowej pomocy technicznej dla beneficjentów ostatecznych projektu. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. W ramach projektu 72 beneficjentów ostatecznych - niepełnosprawnych mieszkańców Mławy otrzyma dostęp do Internetu wraz z niezbędnym sprzętem komputerowym.

Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie następujących czynności:

I.     w okresie przed przekazaniem sprzętu beneficjentom ostatecznym na każdym z 72 komputerów zapewnionych przez Zamawiającego  (12 komputerów stacjonarnych i 60 typu laptop):

  1. sprawdzenie poprawności działania komputera i sprzętu peryferyjnego;
  2. sprawdzenie systemu operacyjnego, zainstalowanie jego aktualizacji, zainstalowanie niezbędnych sterowników; aktywacja;
  3. sprawdzenie programu antywirusowego i aktywowanie jego licencji;
  4. zainstalowanie i skonfigurowanie drukarki (przekazaną przez Zamawiającego)
  5. zainstalowanie oprogramowania biurowego Open Office;
  6. zainstalowanie oprogramowania sprzętu umożliwiającego podłączenie do Internetu, skonfigurowanie połączenia do Internetu (sprzęt do podłączenia Internetu zapewnia Zamawiający);
  7. po zakończeniu prac sprawdzająco-instalacyjnych spisanie i przekazanie numerów seryjnych oraz licencyjnych, zestawienie w kompletny zestawów gotowych do przekazania do beneficjenta ostatecznego;
  8. zainstalowanie komputera u beneficjentów ostatecznych projektu w miejscu ich zamieszkania, wraz z sprawdzeniem jakości połączenia internetowego;

W celu wykonania czynności wymienionych w punktach 1-8 Zamawiający  przekaże Wykonawcy sprzęt komputerowy za potwierdzeniem przekazania.

Czynności wymienione w punktach 1-8 należy wykonać w nieprzekraczalnym terminie do 17.08.2012r. (Aktualizacja 02.08.2012) Zmiana terminu na 30.08.2012r.

II.    przez cały okres trwania projektu – to jest przez okres 24 miesięcy od daty przekazania komputerów beneficjentom ostatecznym zapewnianie podstawowej pomocy technicznej dla beneficjentów ostatecznych projektu w miejscu ich zamieszkania na terenie miasta Mława, z których 12 jest użytkownikami komputerów stacjonarnych a 60 komputerów przenośnych typu laptop. Pomoc techniczna będzie polegała w szczególności na:

1.    diagnozie awarii przed zgłoszeniami gwarancyjnymi sprzętu;

2.    naprawie awarii programowych oraz sterowników;

3.    usuwaniu problemów technicznych związanych z użytkowaniem Internetu nie leżących po stronie dostawy Internetu;

4.    dbaniu o higienę komputera, tj. przynajmniej 3 razy w okresie trwania projektu   przeprowadzenie pełnego skanu programem antywirusowym, defragmentacji dysku twardego.

Wykonywanie czynności określonych w części II w punktach 1-4 będzie przebiegać przy zachowaniu następujących zasad i warunków:

a)   Zamawiający zastrzega, że Wykonawca musi dokonywać napraw i usuwać problemy techniczne na miejscu u beneficjenta lub w innym ustalonym z Zamawiającym miejscu, w taki sposób aby nie naruszyć warunków gwarancji sprzętu komputerowego;

b)   Wykonawca przy każdorazowej wizycie związanej ze zgłaszanymi problemami technicznymi zobowiązany będzie do skontrolowania czystości sprzętu i poprawności jego używania. W przypadku stwierdzenia naruszenia ogólnych zasad użytkowania sprzętu komputerowego Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o takich przypadkach Zamawiającego.   

c)   Pomoc techniczną Wykonawca będzie świadczył od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt państwowych na terytorium Polski w godzinach ustalanych każdorazowo z beneficjentami zgłaszającymi problemy techniczne lub Zamawiającym jednakże nie wcześniej niż przed godziną 9:00 i nie później niż do godziny 17:00.

d)   Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia problemów technicznych niezwłocznie po ich zgłoszeniu lecz nie później niż w terminie 3 dni od daty ich zgłoszenia przez beneficjenta ostatecznego lub Zamawiającego, chyba że usunięcie problemów technicznych wymaga skorzystania z serwisu gwarancyjnego lub do usunięcia problemów technicznych niezbędne jest przedłużenie czasu naprawy;  

e)   W przypadku braku możliwości usunięcia usterki we własnym zakresie lub gdy sprzęt wymaga interwencji podmiotu świadczącego usługi gwarancyjne Wykonawca niezwłocznie powiadomi przedstawicieli Zamawiającego o  konieczności dokonania zgłoszenia gwarancyjnego;

f)     Problemy techniczne ze sprzętem komputerowym bądź dostępem do Internetu mogą zgłaszać przedstawiciele Zamawiającego bądź bezpośrednio sami beneficjenci ostateczni projektu.

g)    Wykonawca zobowiązany jest prowadzić rejestr zgłaszanych problemów technicznych. Ponadto z każdej usługi pomocy technicznej zobowiązany jest sporządzić notatkę zawierającą minimum: datę, imię nazwisko  beneficjenta ostatecznego zgłaszającego problemy techniczne, krótki opis zgłaszanego problemu, sposób rozwiązania problemu. W przypadku, kiedy  usługa jest wykonywana w miejscu zamieszkania beneficjenta, sporządzona notatka musi być podpisana przez osobę sporządzającą notatkę oraz przez beneficjenta ostatecznego;

h)   Do obowiązków Wykonawcy będzie należało uczestniczenie w czynnościach związanych z realizacją usług gwarancyjnych od zgłoszenia awarii (opisanie stanu sprzętu/usterki) do momentu odbioru naprawionego sprzętu (sprawdzenie naprawionego sprzętu);

i)     Do miejsca w którym znajduje się sprzęt komputerowy tj,. do miejsc zamieszkania beneficjentów ostatecznych projektu na terenie miasta Mława Wykonawca zobowiązany jest dotrzeć na własny koszt;

j)     Wykonawca musi posiadać własny sprzęt niezbędny do prowadzenia czynności pomocy technicznej (komputer, przenośny dysk twardy) jak również telefon pod którym będzie dostępny przez co najmniej 8 godzin dziennie;

k)    Wykonawca będzie kontaktował się z Zamawiającym telefonicznie, a w przypadkach wymagających dokonania zgłoszenia gwarancyjnego, drogą mailową poinformuje  o tym Zamawiającego;

l)     Wykonawca obowiązany jest na sporządzanych przez siebie dokumentach jak również pismach adresowanych do Zamawiającego, w tym również wiadomościach mailowych stosować oznaczenia promocyjne informujące o dofinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka;

m)  Wynagrodzenie należne Wykonawcy z tytułu realizacji całego przedmiotu umowy będzie płatne w 24 równych częściach wypłacanych raz na miesiąc. Do każdej wystawianej w danym miesiącu faktury/rachunku Wykonawca obowiązany jest załączyć wykaz zrealizowanych usług wraz dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie.  

Termin reakcji serwisu do 3 dni od daty zgłoszenia wystąpienia problemów technicznych przez beneficjenta ostatecznego lub Zamawiającego.

Ofertę na FORMULARZU OFERTY należy złożyć w terminie do dnia 06.08.2012r. do godz. 10.00

Wykonywać zamówienie może osoba, która będzie posiadała:

-    wykształcenie wyższe informatyczne (magister informatyki) na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca załączy dokumenty poświadczające posiadane wykształcenie;

-    minimum 3-letnie doświadczenie w pracy jako informatyk w jednostce (instytucji, przedsiębiorstwie) wyposażonej co najmniej w pięćdziesiąt stanowisk komputerowych zlokalizowanych w minimum dwóch lokalizacjach, na potwierdzenie należy wypełnić załącznik - wykaz przeprowadzonych usług. oraz załączyć dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie.  

Załączniki:
1. Formularz oferty
2. Wzór umowy
3. Wykaz przeprowadzonych usług

Aktualizacja 02.08.2012r. - zmiana terminu realizacji

Dotyczy części I zamówienia: Czynności związane z przygotowaniem i zainstalowaniem sprzętu u beneficjentów należy wykonać w nieprzekraczalnym terminie do 30.08.2012r.

Aktualizacja 20.08.2012r. - powiadomienie o wyborze oferty

W dniu 06.08.2012r. do godziny 10:00 uzyskano następujące oferty:

Oferta nr 1: Piobar Networks Aleksandra Sroka, ul. Chabrów 50a, 45-221 Opole
cena brutto: 59 040,00 zł

Oferta nr 2: MATCOM Marcin Sebastian Ziółek, ul. Leyka 45/14, 12-100 Szczytno
cena brutto: 90 897,00 zł

Oferta nr 3: Roman Grzegorz Zygner, ul. Pogorzelskiego 17, 06-500 Mława
cena brutto: 24 000,00 zł

W wyniku przeprowadzonego rozeznania rynku ustalono, iż najkorzystniejszą ofertą jest oferta:
Roman Grzegorz Zygner, ul. Pogorzelskiego 17, 06-500 Mława, cena brutto: 24 000,00 zł