Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową punktów świetlnych w ul. Instalatorów w Mławie – etap II postępowanie II | Mława

Wielkość czcionki

Tłumacz Zamigam

Mława

Twoje miejsce.
Twój czas.

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową punktów świetlnych w ul. Instalatorów w Mławie – etap II postępowanie II

Andrzej Porzeziński / 05 kwietnia 2017

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową punktów świetlnych w ul. Instalatorów w Mławie – etap II postępowanie II.

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową punktów świetlnych w ul. Instalatorów w Mławie – etap II

    1. Przedmiot zamówienia:

      Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług, polegających na zarządzaniu, kontroli i nadzorze nad realizacją umowy o roboty budowlane dla zadania pn.: „Budowa punktów świetlnych w ul. Instalatorów w Mławie – etap II”.

      2. Termin wykonania zamówienia

      - od dnia zawarcia umowy  do momentu zakończenia i rozliczenia inwestycji będącej przedmiotem nadzoru. Zakończenie robót budowlanych przewiduje się na dzień: 12.06.2017r.

      - świadczenie usług obejmuje okres faktycznego zakończenia robót oraz rozliczenia końcowego inwestycji, a także w okresie rękojmi wynoszącym 36 m-cy, liczonych od daty dokonania odbioru końcowego zamówienia.

      3. Warunki ubiegania się o zamówienie.

      O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. – wymagane osoby z uprawnieniami branży elektrycznej i elektroenergetycznej.

      4. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

      Ofertę na FORMULARZU OFERTY należy złożyć w terminie do dnia 14.04.2017r. do godz. 12.00 (czasu lokalnego) w formie pisemnej.

      Ofertę należy złożyć w Kancelarii Urzędu Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława, Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie odwołania.

      Wykonawca powinien umieścić wypełniony i podpisany formularz oferty w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu zaadresowanym na adres Zamawiającego i zawierającym adnotacje: „Oferta na pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową punktów świetlnych w ul. Instalatorów w Mławie – etap II – II postępowanie” oraz „Nie otwierać przed dniem 14.04.2017r. godz. 12:00.

      Otwarcie ofert nastąpi w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Mława, przy ul. Padlewskiego 13 w Mławie, w dniu 14.04.2017 r. godz. 12:30 (czasu lokalnego).

      5. Kryteria oceny ofert.

      1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie je do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

      - oferta spełnia wymagania określone niniejszym zamówieniem,

      - oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,

      - Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymogami Zamawiającego,

      2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

      Cena ofertowa - 100%

      6. Warunki umowy

      1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego opisu oraz danych zawartych w ofercie.

      2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.

      3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących:

      Zmiany osobowe

      - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo energetyczne lub innych ustawach,

      - zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg oferty.

      Zmiany organizacji spełniania świadczenia

      - zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby Zamawiającego;

      - zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych Zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy;

       

      Dane, niestanowiące zmiany umowy:

      - zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego)

      -  zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;

      Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.

      4. Wszelkie zmiany treści umowy, o których mowa w pkt 3 wymagają powiadomienia Wykonawcy i uzgodnienia z nim warunków ich wdrożenia.