Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Placówek Oświatowych nr 2 biorącego udział w projekcie Wspomaganie rozwoju uczniów klas I-III mławskich szkół podstawowych poprzez indywidualizację procesu ich nauczania | Mława

Wielkość czcionki

Tłumacz Zamigam

Mława

Twoje miejsce.
Twój czas.

Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Placówek Oświatowych nr 2 biorącego udział w projekcie Wspomaganie rozwoju uczniów klas I-III mławskich szkół podstawowych poprzez indywidualizację procesu ich nauczania

Piotr Tomaszewski / 19 listopada 2013

Aktualizacja 22.11.2013r. - pytania i odpowiedzi 1; Aktualizacja 27.11.2013r. - powiadomienie o wyborze oferty, Aktualizacja 03.12.2013r. - wybór kolejnej oferty najorzystniejszej

Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Placówek Oświatowych nr 2 biorącego udział w projekcie Wspomaganie rozwoju uczniów klas I-III mławskich szkół podstawowych poprzez indywidualizację procesu ich nauczania
Numer ogłoszenia w BZP: 472882 - 2013;
Data zamieszczenia w BZP: 19.11.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mława , Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 23 6546441, faks 23 6543652.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę pomocy dydaktycznych dla Zespołu Placówek Oświatowych nr 2 biorącego udział w projekcie Wspomaganie rozwoju uczniów klas I-III mławskich szkół podstawowych poprzez indywidualizację procesu ich nauczania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Placówek Oświatowych nr 2, biorącego udział w projekcie Wspomaganie rozwoju uczniów klas I-III mławskich szkół podstawowych poprzez indywidualizację procesu ich nauczania nr POKL.09.01.02-14-226/13 realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Wszystkie pomoce dydaktyczne muszą mieć odpowiednie atesty dopuszczające do obrotu i używania przez dzieci. Pomoce dydaktyczne dla poszczególnych szkół Wykonawca dostarczy bezpośrednio do szkoły, dla której są przewidziane. Wykonawca na trzy dni przed planowanym terminem realizacji dostawy powiadomi o tym fakcie Zamawiającego. Dopuszczalna jest inna nazwa produktu, jednakże musi on spełniać wymogi określone odpowiednio załączniku do SIWZ. Ponadto musi on mieć te same przeznaczenie i funkcje oraz musi rozwijać te same kompetencje i umiejętności. Wszystkie nazwy własne pomocy dydaktycznych oraz podane przykłady i prezentowane zdjęcia mają charakter czysto poglądowy i służą wyłącznie określeniu rodzaju i przeznaczenia pomocy dydaktycznych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.00.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mlawa.pl/zamowienia-publiczne-2/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wspomaganie rozwoju uczniów klas I-III mławskich szkół podstawowych poprzez indywidualizację procesu ich nauczania nr POKL.09.01.02-14-226/13 realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Aktualizacja 22.11.2013r. - pytania i odpowiedzi 1

Burmistrz Miasta Mława informuje, że w dniu 20.11.2013r. wpłynęły pytania następującej treści:

Pytanie 1:
Zamawiający wyznaczył termin realizacji zamówienia na 20 grudnia, natomiast termin składania ofert na 27 listopada. Rozstrzygnięcie przetargu i wybór oferty może nastąpić po 5, 14 lub nawet więcej dniach od terminu składania ofert.

Przy założeniu że zajmie to 14 dni, a kolejne 5 dni na oczekiwanie na podpisanie umowy,
to podpisanie nastąpi w dniu 16 grudnia i pozostanie 4 dni na realizację zamówienia.

Dysponujemy bogatym doświadczeniem w realizacji zamówień publicznych na dostawę pomocy dydaktycznych, na podstawie którego możemy stwierdzić że czterodniowy termin realizacji jest zbyt krótki. Część pomocy dydaktycznych nie jest produkowana w Polsce, a na ich sprowadzenie często trzeba czekać od 14 do 21 dni.

Czy Zamawiający mógłby zmienić termin realizacji zamówienia na 14 lub 21 dni od dnia podpisania umowy? W przypadku, gdy okres rozstrzygnięcia przetargu przebiegnie sprawnie
to realizacja i tak nastąpi przed 20 grudnia. Natomiast gdy procedury te się wydłużą, to nie postawi Wykonawcy w sytuacji nie możności dotrzymania terminu realizacji, co z kolei proponowany przez Zamawiającego projekt umowy obarcza bardzo wysoką karą umowną.

Odpowiedź na pytanie 1:

Po przeanalizowaniu terminów dotyczących wyboru najkorzystniejszej oferty i zawarcia umowy Zamawiający nie widzi zagrożeń związanych ze skróceniem terminu realizacji zamówienia
do poziomu uniemożliwiającego jego realne wykonanie.

Tym samym Zamawiający pozostawia termin realizacji do 20 grudnia 2013r.

Aktualizacja 27.11.2013r. - powiadomienie o wyborze oferty

Zamawiający informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej powyżej 14 000 Euro, a poniżej kwot określonych  w przepisach wydanych
na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp,  przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego,
na zadanie pod nazwą: „Dostawę pomocy dydaktycznych dla Zespołu Placówek Oświatowych nr 2 biorącego udział w projekcie „Wspomaganie rozwoju uczniów klas I-III mławskich szkół podstawowych poprzez indywidualizację procesu ich nauczania”, (ORG.271.32.2013) złożono siedem ofert.

Zamawiający wybrał do realizacji zadania ofertę numer 5:

CHEC-SPORT Anna Chęć, ul. Smółki 4, 41-700 Ruda Śląska

Cena ofertowa brutto: 17 544,00

Wybrana oferta była najkorzystniejsza i zdobyła w kryterium Cena 100%:  500 pkt.

Przewidywany termin podpisania umowy: po 27.11.2013 r.

Zestawienie ofert:

1. JT MEBEL Sp. z o.o., ul. Gdańska 45, 83-300 Kartuzy - 389,87pkt

2. P.P.H.U. "Edu-Max" Sławomir Złoch, Bęcka Huta 17 c, 83-334 Miechucino - 388,5pkt

3. KLADREW Urszula Muża-Klamann, ul. 3 Maja 17/6, 83-300 Kartuzy - 212,63pkt

4. NOVUM Wyposażenie Placów Zabaw  Sławomir Chmieliński, Grom 36, 12-130 Pasym - 442,24pkt

5. CHEC-SPORT Anna Chęć, ul. Smółki 4, 41-700 Ruda Śląska - 500pkt

6. EDU Pracownia Marcin Kościelak, ul. Budziszyńska 8-10, 62-800 Kalisz  - 386,12pkt

7. Usługi Pośrednictwa i Marketingu Renata Duszczyk - Szczygielska, ul. Sikorskiego 4a/27, 06-400 Ciechanów - 436,75pkt

Aktualizacja 03.12.2013r. - wybór kolejnej oferty najorzystniejszej

Zamawiający informuje, że ze względu na uchylenie się przez Wykonawcę od zawarcia umowy dokonuje,
na podstawie art. 94 ust 3 Pzp, wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych.

Zamawiający wybiera do realizacji ofertę firmy:

NOVUM Wyposażenie Placów Zabaw Sławomir Chmieliński

Grom 36, 12-130 Pasym

Cena ofertowa brutto: 19 846,70zł

Wybrana oferta była najkorzystniejsza z pozostałych i zdobyła w kryterium Cena 100%: 442,24 pkt.

Przewidywany termin podpisania umowy: po 03.12.2013 r.