Zespół Placówek Oświatowych Nr 2 szuka podmiotu do prowadzenia stołówki | Mława

Wielkość czcionki

Tłumacz Zamigam

Mława

Twoje miejsce.
Twój czas.

Zespół Placówek Oświatowych Nr 2 szuka podmiotu do prowadzenia stołówki

root@npc.pl / 23 października 2008

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Mława : Przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci uczęszczających do przedszkola oraz obiadów dla uczniów szkoły podstawowej

Numer ogłoszenia: 283233 - 2008
Data zamieszczenia : 24.10.2008r.
Ogłoszenie o zamówieniu – usługi
Zamieszczenie ogłoszenia – obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy : zamówienia publicznego

SEKCJA I : ZAMAWIAJĄCY

I 1) Nazwa i adres : Zespół Placówek Oświatowych nr 2 w Mławie, ul. Graniczna 39, 06-500 Mława, woj. Mazowieckie, tel./fax 023 654 48 25

Adres strony internetowej zamawiającego : www.zpo2mlawa.republika.pl

2) Rodzaj zamawiającego : Inny : publiczna placówka oświatowa

SEKCJA II : PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II 1) OPIS
II 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
Przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci uczęszczających do przedszkola oraz obiadów dla uczniów szkoły podstawowej
II 1.2) Rodzaj zamówienia : usługi
II 1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa gotowych trzech posiłków dla dzieci uczęszczających do przedszkola oraz obiadów dla uczniów szkoły podstawowej
2. Usługa, o której mowa w punkcie 1 będzie dotyczyć:
a/ 100 dzieci w wieku 3-6 lat zapisanych do przedszkola, ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci, 60 obiadów dla uczniów szkoły podstawowej,

b/ Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić ilość posiłków zgodną z zapotrzebowaniem złożonym na dany dzień z uwzględnieniem próbek posiłków przechowywanych na terenie placówki,

c/ w razie potrzeby prowadzenie wyżywienia w okresie wolnym od zajęć szkolnych, różne formy wypoczynku oraz obsługa imprez okolicznościowych,

d/ posiłki Wykonawca dostarczał będzie własnym transportem, w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw,

e/ jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 10 dni i dostarczany Zamawiającemu do wcześniejszego zatwierdzenia; wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą wiążące dla Wykonawcy,
f/ dzienny jadłospis obejmuje:
Przedszkole
Śniadanie : zupa mleczna lub potrawy mleczne i mlekopochodne, kanapka, herbata
Obiad : zupa, drugie danie, surówka, kompot lub napój
Podwieczorek : kanapka lub słodka bułka (ciasto) lub desery mleczne, owoce ( w tym sezonowe), herbata lub napój mleczny, woda mineralna
Szkoła
Obiad : zupa, drugie danie, surówka, kompot lub napój, pieczywo do zupy

g/ kalkulacja cenowa obejmuje swoim zakresem dania mięsne, dania półmięsne i dania jarskie,
h/ posiłki będą serwowane z zachowaniem cyklu:
8.30 – dostawa śniadania do przedszkola lub wykonanie śniadania z półproduktów dostarczonych w termosach,
11.30 – dostawa i wydanie obiadu w szkole,
12.00 – dostawa obiadu i podwieczorku do przedszkola.
i/ Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP. Przy planowaniu posiłków należy uwzględniać zalecaną wartość energetyczną oraz uwzględniać normy produktów każdej z grup.
j/ do obowiązków Wykonawcy realizowanych za pomocą personelu własnego należy:
• Porcjowanie i wydawanie posiłków woźnym oddziałowym w godzinach 8.30 – 14.00, obiad w szkole 11.30 – 12.30,
• Mycie i wyparzanie naczyń oraz sprzątanie pomieszczeń bloku żywieniowego,
• Ponoszenie kosztów środków czyszczących i higienicznych zużywanych do sprzątania pomieszczeń bloku żywieniowego,
• Dokonywanie comiesięcznych rozliczeń z Zamawiającym za dostarczone posiłki,
• Zamawiający przyjmuje na siebie wszystkie sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z usług przedszkola, w szkole obiad wydaje Wykonawca ,
k/ Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody poniesione w trakcie użytkowania pomieszczeń bloku żywieniowego w tym naprawy zepsutego w trakcie użytkowania sprzętu kuchennego.
Szczegółowy opis przedmiotu zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

II 1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

55.52.31.00-3 – Usługi w zakresie posiłków szkolnych
55.52.40.00-9 – Usługi dostarczania posiłków do szkół

II 1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej? – NIE
II 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej? – NIE

II 2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 01.01.2009r. – 31.12.2011r.





SEKCJA III :INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III 1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III 2) Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzieleniu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
• Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
• Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
• Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
• Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia,
• Wykonali w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedna usługę zbliżoną co do zakresu niniejszego zamówienia i poprą ją dokumentami potwierdzającymi, że została wykonana należycie,
• Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie swojej działalności.
2. Wykluczeniu z postępowania podlegają wykonawcy w przypadkach określonych w art.24 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
3. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg zasady : spełnia/ nie spełnia. Brak spełnienia któregokolwiek warunku wymienionego poniżej spowoduje wykluczenie Wykonawcy z niniejszego postępowania.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest dostarczyć:

a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

b/ oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik do SIWZ),

c/ oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (załącznik do SIWZ),


d/ Zaświadczenie z Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej o spełnianiu warunków przygotowywania posiłków – aktualne na dzień składania oferty,

e/ Zaświadczenie (decyzja z Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej) dopuszczająca samochód do przewozu posiłków – aktualne na dzień składania oferty,

2) W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

a/ wykaz zawierający potwierdzenie zrealizowania w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 usługi, porównywalnej z przedmiotem zamówienia,

b/ dokumenty potwierdzające, że zamówienie wskazane w w/w punkcie zostało wykonane należycie. Przedkładane dokumenty muszą zawierać, co najmniej:
• Wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu , realizował zamówienie, którego dokument dotyczy,
• Wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie,
• Wskazanie zakresu zrealizowanego zamówienia,
• Wskazanie wartości zamówienia,
• Wskazanie daty i miejsca wykonania,
• Opinia podmiotu wskazanego powyżej stwierdzająca, że zamówienie zostało wykonane należycie,
• Podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu.

SEKCJA IV : PROCEDURA

IV 1) Tryb udzielenia zamówienia

IV 1.1) Tryb udzielenia zamówienia : przetarg nieograniczony

IV 2) Kryteria oceny ofert

IV 2.1) Kryteria oceny ofert : cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie

KRYTERIA ZNACZENIE

1. cena obiadu w szkole oraz stawka całodziennego wyżywienia
w przedszkolu 75%

2. ocena jakości posiłków 20 %

3. doświadczenie w prowadzeniu działalności gastronomicznej 5%

IV 2.2) Wykorzystywana będzie aukcja elektroniczna : NIE

IV 3) Informacje administracyjne

IV 3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia : www.zpo2mlawa.republika.pl
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Placówek Oświatowych nr 2 w Mławie, 06-500 Mława, ul. Graniczna 39

IV 3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert : 4. 11.2008 r. do godz. 9.00, miejsce sekretariat Zespołu Placówek Oświatowych nr 2 w Mławie, 06-500 Mława, ul. Graniczna 39.

IV 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.