Zasady przyznawania patronatu oraz zamieszczania herbu | Mława

Wielkość czcionki

Tłumacz Zamigam

Mława

Twoje miejsce.
Twój czas.

Zasady przyznawania patronatu oraz zamieszczania herbu

root@npc.pl / 20 grudnia 2011

Od 1 stycznia wchodzą w życie nowe zasady przyznawania patronatu Burmistrza Miasta Mława nad wydarzeniami i imprezami o charakterze edukacyjnym, kulturalnym, naukowym, sportowym i obywatelskim, których celem jest promowanie Miasta Mława. Zasady zostały prowadzone zarządzeniem 157/2011 Burmistrza Miasta Mława.

 Patronat przyznawany jest wydarzeniom, imprezom edukacyjnym, kulturalnym, naukowym, sportowym i obywatelskim o zasięgu regionalnym lub ponadregionalnym (krajowym, międzynarodowym), które wpisują się w zadania samorządu Miasta, ze szczególnym uwzględnieniem promocji Miasta Mława i budowaniu jego pozytywnego wizerunku. Przyznanie Patronatu nie stanowi deklaracji wsparcia finansowego.
Organizator imprezy lub wydarzenia powinien wystąpić z wnioskiem o przyznanie Patronatu (w załączeniu) na adres: Wydział Promocji, Komunikacji Społecznej i Współpracy z Zagranica Urzędu Miasta, ul. Padlewskiego 13, złożyć osobiście w wydziale, lub przesłać faksem na nr 23 654 36 52 bądź e-mailem na adres: ratuszatmlawa [dot] pl nie później niż 14 dni przed terminem planowanego wydarzenia lub imprezy.
Burmistrz Miasta Mława w terminie 7 dni wyraża bądź nie wyraża zgody o objęcie patronatem tego wydarzenia lub imprezy. Zakres udzielanej ewentualnej pomocy ustalany jest indywidualnie dla każdego wydarzenia. Jednym z przywilejów jest prawo używania herbu miasta.
Po zakończeniu imprezy organizator ma obowiązek złożyć sprawozdanie z przebiegu wydarzenia (druk w załączeniu).
Organizator imprezy zobowiązany jest także do umieszczenia informacji odnośnie objęcia imprezy lub wydarzenia Patronatem Burmistrza Mława, we wszystkich materiałach promocyjnych, reklamowych i informacyjnych. Podczas trwania imprezy także jest obowiązek informowania uczestników o sprawowanym Patronacie.

Jednocześnie przygotowano także zasady do stosowania w przypadku informowania o współorganizacji, bądź współfinansowaniu przedsięwzięć przez Samorząd Miasta Mława oraz zamieszczania herbu Miasta Mława (zarządzenie Burmistrza nr 173/2011).
W przypadku współorganizacji lub współfinansowaniu przedsięwzięcia, organizator imprezy lub wydarzenia zobowiązany jest do umieszczenia informacji odnośnie udziału Samorządu Miasta Mława we wszystkich materiałach promocyjnych, reklamowych i informacyjnych. Podczas trwania imprezy organizator ma obowiązek informowania uczestników podczas wydarzenia lub imprezy o sprawowanym udziale.
W projektach graficznych materiałów informacyjnych i promocyjnych powinna zostać zwarta informacja o tym fakcie, a projekt graficzny materiałów informacyjnych, promocyjnych przed upowszechnieniem powinien zostać sprawdzony przez Wydział Promocji. Projekty do akceptacji, prosimy kierować do wydziału na adres ratuszatmlawa [dot] pl.
Sposób oraz możliwość wykorzystania herbu także podlega opisowi w niniejszym zarządzeniu. I tak pisemne wyrażenie zgody na objęcie danego przedsięwzięcia Patronatem Burmistrza, równoznaczne jest z wyrażeniem zgody na zastosowanie herbu na wszelkich materiałach informacyjnych i promocyjnych. Regulamin określa jak można herb umieszczać, jakiej czcionki używać przy opisie, czy podaje minimalną wielkość drukowanego herbu. Projekty graficzne materiałów informacyjnych, czy promocyjnych zawierających herb Miasta Mława przed upowszechnieniem także powinny zostać zweryfikowane przez Wydział Promocji.
W załączeniu wniosek o przyznanie patronatu, sprawozdanie oraz regulamin w przypadku informowania o współorganizacji, bądź współfinansowaniu przedsięwzięć przez Samorząd Miasta Mława oraz zamieszczania herbu Miasta Mława.

Agnieszka Puzio Dębska