Przejściowo nie obsługujemy w sposób bezpośredni interesantów | Mława

Wielkość czcionki

Tłumacz Zamigam

Mława

Twoje miejsce.
Twój czas.

Przejściowo nie obsługujemy w sposób bezpośredni interesantów

Kamil Gołębiewski / 03 listopada 2020

W związku ze zmianą organizacji pracy Urzędu Miasta Mława z uwagi na potwierdzone wśród pracowników Urzędu zachorowania na  Covid 19 w okresie od 3 listopada 2020 r. do 16 listopada 2020 r. nie będzie prowadzona bezpośrednia obsługa interesantów. Właściciele nieruchomości, którzy będą chcieli w tym czasie złożyć deklarację w sprawie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi mogą wypełnioną i podpisaną deklarację dostarczyć osobiście i wrzucić ją do urny wystawionej w holu, przy wejściu głównym do Urzędu. Osoby wchodzące do Urzędu obowiązuje zasada  zasłaniania nosa i ust.

Deklarację można także przesłać za pośrednictwem Poczty Polskiej lub dostarczyć w formie elektronicznej poprzez Platformę Elektroniczną Usług Administracji Publicznej pod adresem www.epuap.gov.pl, jako załącznik, w pliku o formacie PDF (adres skrzynki podawczej na platformie ePuap: /UMMlawa/skrytka).

Nie należy przesyłać deklaracji e-mailem!

W przypadku problemów z wypełnieniem deklaracji prosimy o kontakt pod numerem telefonu 23 654 32 96 wew. 302 lub e-mailem na adres: odpadyatmlawa [dot] pl (odpady[at]mlawa[dot]pl). W przypadku kontaktu e-mailem prosimy o dokładne opisanie sytuacji i wskazanie wątpliwości lub o podanie numeru telefonu, na który pracownik Urzędu będzie mógł oddzwonić w celu udzielenia wyjaśnień.
Z uwagi na pracę  w trybie dyżurowo – zdalnym prosimy o cierpliwość w oczekiwaniu na zwrotne udzielenie wyjaśnień e-mailem.

Prosimy o uważność w wypełnianiu kolejnych pól deklaracji. Niekompletnie lub nieprawidłowo wypełniona deklaracja będzie wymagała wyjaśnienia, co oznacza, że pracownik Urzędu będzie zmuszony niepokoić Państwa powtórnie i zabierać czas w tej samej sprawie.

Jednocześnie przypominamy, że aktualnie dla nieruchomości zamieszkałych obowiązuje stawka opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w wysokości 10 zł liczonych za każdy metr sześcienny wody zużytej na cele bytowe, wg wyliczonego zgodnie zuchwałą Rady Miasta Mława średniomiesięcznego zużycia.

Deklarację należy podpisać dwukrotnie – wypełniając pozycje 36 i 37 na stronie 3 oraz pozycje 38 i 39 na stronie 4 dokumentu. Złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (RODO) jest niezbędne dla możliwości dalszego procedowania sprawy. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się zgodnie z prawem, wyłącznie w zakresie niezbędnym do załatwienia sprawy.

Do urny wystawionej w holu Urzędu można wrzucać także wszelką inną korespondencję dotyczącą opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi tj. informacje, wyjaśnienia, oświadczenia, kopie faktur dokumentujących wielkość zużycia wody przyjętego za podstawę do ustalenia opłaty itp. Korespondencję najlepiej wrzucić do urny w kopercie zaadresowanej na Wydział Gospodarki Odpadami. Korespondencję można przekazać także elektronicznie za pośrednictwem e-PUAP, w formie papierowej za pośrednictwem Poczty Polskiej lub w formie skanów, e-mailem na adres: infoatmlawa [dot] pl (info[at]mlawa[dot]pl)