Aktualizacja 06.05.2016r. - odpowiedź na pytania oraz uzupełnienie dokumentacji technicznej; Aktualizacja 12.05.2016r. - powiadomienie o wyborze oferty
Mława: Przebudowa nawierzchni z odwodnieniem w ul. Srebrnej w Mławie
Numer ogłoszenia w UZP: 46025 - 2016;
data zamieszczenia w UZP: 25.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
|
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mława , Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 23 6546441, faks 23 6543652.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni z odwodnieniem w ul. Srebrnej w Mławie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni w ul. Srebrnej wraz z wymianą części istniejącego kolektora deszczowego. W ramach dotychczas wykonanych robót części etapu I wykonano odcinek kanalizacji deszczowej od studni D1 do D5. Zamówienie obejmuje także: poniesienie kosztów wynikających z zajęcia pasa drogowego, kosztów wywózki, zagospodarowania we własnym zakresie i składowania nadmiaru ziemi, wykonanie badania zagęszczenia oraz innych badań, niezbędnych do wykazania należytego wykonania robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, będąca załącznikiem do SIWZ. Zamawiający planuje finansować zadanie w latach 2016 - 2018 z przeznaczeniem środków: Rok 2016 - do kwoty 100 000,00 zł Rok 2017 - do kwoty 400 000,00 zł Rok 2018 - pozostała należność. Wykonawca zobowiązany jest zaplanować realizację zadania w taki sposób, aby płatności brutto nie przekroczyły środków zaplanowanych przez Zamawiającego. Kwoty planowane mogą zostać zmienione do wysokości posiadanych środków.
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
nie dotyczy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i posumowaniem elementów (pomocniczy do fakturowania częściowego)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Gwarancja - 5
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących:
1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy 1.1 zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: 1.1.1 klęski żywiołowe; 1.2 zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp. w szczególności:
1.2.1 odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, skał, itp.);
1.2.2 odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych;
1.2.3 niewypały i niewybuchy, zagrożenie tąpnięciami, wybuchem;
1.2.4 wykopaliska archeologiczne, szkody górnicze;
1.3 zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:
1.3.1 wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego;
1.3.2 konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń;
1.4 zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności:
1.4.1 odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej,
1.4.2 wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadku o którym mowa w art. 50 ust. 1 ustawy Prawo budowlane;
1.4.3 konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego -konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy;
1.5 inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy
1.5.1 wystąpienie robót dodatkowych kolidujących i uniemożliwiających kontynuowanie robót podstawowych;
1.5.2 wystąpienie rażących błędów w dokumentacji uniemożliwiających kontynuowanie robót;
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1.1 - 1.5 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty.
2 Zmiany osobowe
2.1 zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach,
2.2 zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ
3 Zmiany organizacji spełniania świadczenia
3.1 zmiana szczegółowego harmonogramu wykonywania robót budowlanych bez zmiany ostatecznego terminu spełnienia świadczenia lub zmiana innych ustaleń dotyczących terminów spełniania świadczeń w ramach umowy;
3.2 zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego;
3.3 zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy;
4. Płatności
4.1 zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy,
4.2 zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności częściowych na rzecz wykonawcy;.
5. Pozostałe zmiany
5.1 siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
5.2 zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu
5.3 rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł
w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
5.4 wprowadzenie nowego podwykonawcy lub zmiana przewidzianego w ofercie podwykonawcy
po uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego.
6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych
w szczególności:
6.1 ograniczenie przedmiotu świadczenia, jeśli taką możliwość przewidywała umowa
6.2 zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy
(np. zmiana nr rachunku bankowego)
6.3 zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mlawa.pl/zamowienia-publiczne-2/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mława Wydział Rozwoju i Inwestycji ul. Padlewskiego 13, 06-500 Mława.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Mława Kancelaria Urzędu ul. Stary Rynek 19,
06-500 Mława.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone
na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Aktualizacja 06.50.2016r. - odpowiedź na pytania oraz uzupełnienie dokumentacji technicznej
Zamawiający informuje, że w dniu 04.05.2016r. wpłynęły następujące pytania:
Pytanie nr 1
Brak przekroju normalnego dla warstw konstrukcyjnych drogi oraz szczegółów konstrukcyjnych dotyczących m.in. posadowienia krawężników na ławie betonowej wraz z wymiarami.
Odpowiedź nr 1
Zamawiający zamieścił na stronie internetowej dodatkowe rysunki dla warstw konstrukcyjnych drogi oraz dokumentację dot. części sanitarnej.
Pytanie nr 2
Przedmiar pkt. 6.6 - W przedmiarze mowa jest o wykonaniu nasypu przy grubości warstwy
po zagęszczeniu 15 cm, natomiast w opisie technicznym mowa jest o gr. warstwy 20 cm. Proszę
o wyjaśnienie rozbieżności.
Odpowiedź nr 2
Zamawiający informuje, że wystąpił błąd w przedmiarze - należy przyjąć 20 cm jak w opisie
i na rysunku przekroju normalnego.
Pytanie nr 3
Czy Zamawiający przewiduje wbudowywanie krawężników betonowych łukowych? Jeśli tak,
to proszę o podanie ich długości.
Odpowiedź nr 3
Wykonawca może zastosować krawężniki łukowe jeśli jest to dla niego wygodniejsze lub ciąć krawężniki proste i formować z odcinków elementy łuków.
Aktualizacja 12.05.2016r. - powiadomienie o wyborze oferty
Zamawiający informuje, że w wyniku postępowania przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą: przebudowa nawierzchni z odwodnieniem
w ul. Srebrnej w Mławie złożono 5 ofert.
Zamawiający wybrał do realizacji zadania ofertę numer 2:
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Inżynieryjnych PRDI S.A. Mława
ul. Stefana Roweckiego "Grota" 8
06-500 Mława
Cena ofertowa łączna brutto: 610 923,08 zł
(słownie: sześćset dziesięć tysięcy dziewięćset dwadzieścia trzy złote
i 08/100).
Wybrana oferta była najkorzystniejsza i zdobyła w kryterium Cena 95%: 95,00 pkt,
w kryterium gwarancja 5%: 5 pkt Łącznie 100,00 pkt.
Zestawienie ofert:
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Ilość punktów w kryterium cena 95% |
Ilość punktów w kryterium gwarancja 5% |
Łączna ilość punktów |
1 |
Zakład Usług Wod-Kan., C.O. Gazu i Zaopatrzenia Wsi w Wodę Wiesław Kuczalski, |
70,21 |
5,00 |
75,21 |
2 |
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Inżynieryjnych PRDI S.A. Mława, ul. Stefana Roweckiego "Grota" 8, 06-500 Mława |
95,00 |
5,00 |
100,00 |
3 |
Zakład hydrauliczny INSMONT s.c. 06-500 Mława, ul. Nowoleśna 6a |
76,10 |
5,00 |
81,10 |
4 |
KRUSZ-BET S.C. Zakład Inżynieryjno-Budowlany Dariusz Kruszewski, Adam Chmieliński, |
85,47 |
5,00 |
90,47 |
5 |
Przedsiębiorstwo Transportowo - Handlowe "WAPNOPOL" Adam Nowakowski, |
85,63 |
5,00 |
90,63 |
Przewidywany termin podpisania umowy: po 13.05.2016r.