Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją następujących zadań:
Zadanie 1 – Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Mławie
Zadanie 2 – Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Mławie
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją następujących zadań:
Zadanie 1 – Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Mławie
Zadanie 2 – Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Mławie
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zarządzaniu, kontroli i nadzorze nad realizacją umowy o roboty budowlane dla zadań pn.:
Zadanie 1 – Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Mławie
Zadanie 2 – Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Mławie
2. Termin wykonania zamówienia
1) od dnia podpisania umowy do momentu zakończenia i rozliczenia inwestycji będącej przedmiotem nadzoru. Zakończenie robót budowlanych przewiduje się na dzień: 15.06.2018r.
2) świadczenie usług obejmuje okres faktycznego zakończenia robót oraz rozliczenia końcowego zadań 1-2, a także w okresie rękojmi wynoszącym 60 m-cy, liczonych od daty dokonania odbioru końcowego zamówienia.
3. Warunki ubiegania się o zamówienie.
O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia
do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. – wymagane osoby z uprawnieniami ogólnobudowlanymi.
4. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
Ofertę na FORMULARZU OFERTY należy złożyć w terminie do dnia 15.02.2018r. do godz. 12.00 (czasu lokalnego) w formie pisemnej.
Ofertę należy złożyć w Kancelarii Urzędu Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława, Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie odwołania.
Wykonawca powinien umieścić wypełniony i podpisany formularz oferty w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu zaadresowanym na adres Zamawiającego i zawierającym adnotacje: „Oferta na pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją następujących zadań:
Zadanie 1 – Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Mławie
Zadanie 2 – Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Mławie
oraz „Nie otwierać przed dniem 15.02.2018r. godz. 12:00.
Otwarcie ofert nastąpi w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Mława, przy ul. Padlewskiego 13 w Mławie, w dniu 15.02.2018r. godz. 12:30 (czasu lokalnego).
5. Kryteria oceny ofert.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie brał pod uwagę tylko jedno kryterium wyboru, w 100% cenę ofertową – łączną cenę brutto wykonania Zadań 1-2. Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagane kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów.
Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
Sposób obliczania wartości punktowej kryterium - zastosowane wzory do obliczenia punktowego kryterium ceny.
Wzór: najniższa łączna cena brutto wykonania Zadań 1-2 z ważnych ofert / łączna cena brutto wykonania Zadań 1-2 rozpatrywanej oferty x 100 pkt.
Sposób oceny: najkorzystniejsza ta, która otrzyma najwięcej punktów.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów, spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
6. Warunki umowy
1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego opisu oraz danych zawartych w ofercie.
2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących:
1) Zmiany osobowe
a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo energetyczne lub innych ustawach,
b) zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg oferty.
2) Zmiany organizacji spełniania świadczenia
a) zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby Zamawiającego;
b) zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych Zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy;
3) Dane, niestanowiące zmiany umowy:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego)
b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.
4. Wszelkie zmiany treści umowy, o których mowa w pkt 3 wymagają powiadomienia Wykonawcy i uzgodnienia z nim warunków ich wdrożenia.