Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową parkingu przy ul. Anny Dobrskiej w Mławie. | Mława

Wielkość czcionki

Tłumacz Zamigam

Mława

Twoje miejsce.
Twój czas.

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową parkingu przy ul. Anny Dobrskiej w Mławie.

Piotr Tomaszewski / 26 marca 2013

Aktualizacja 03.04.2013r. - powiadomienie o wyborze oferty

1.        Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zarządzaniu, kontroli i nadzorze nad realizacją umowy o roboty budowlane dla zadania pn.: „Budowa parkingu przy ul. Anny Dobrskiej w Mławie”.

2. Termin wykonania zamówienia

- od 15.04.2013r.  do momentu zakończenia i rozliczenia inwestycji będącej przedmiotem nadzoru. Zakończenie robót budowlanych przewiduje się na dzień: 30.09.2013 r.

- świadczenie usług obejmuje okres faktycznego zakończenia robót oraz rozliczenia końcowego inwestycji,   a także w okresie rękojmi wynoszącym 36 m-cy, liczonych od daty dokonania odbioru końcowego zamówienia.

3.  Warunki ubiegania się o zamówienie.

O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. – wymagane osoby z uprawnieniami o branży drogowej, branży sanitarnej i branży elektrycznej.

4. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

Ofertę na FORMULARZU OFERTY należy złożyć w terminie do dnia 03.04.2013r.  do godz. 10.00 (czasu lokalnego) w formie pisemnej.

Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława, pok. 19. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie odwołania.

Wykonawca powinien umieścić ofertę wraz z wymaganymi dokumentami  w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu zaadresowanym na adres Zamawiającego i zawierającym oznaczenie: Oferta na: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową parkingu przy ul. Anny Dobrskiej                     w Mławie i Nie otwierać przed dniem 03.04.2013r. godz. 10.30.

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miasta Mława w pok. nr 19, w dniu 03.04.2013 r. godz. 10.30 (czasu lokalnego).

5Kryteria oceny ofert.

 1.   Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie je do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

       - oferta spełnia wymagania określone niniejszym zamówieniem,

       - oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,

       - Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymogami Zamawiającego,

2.   Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

Cena ofertowa - 100%

6. Warunki umowy

1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem   postanowień wynikających z treści niniejszego opisu oraz danych zawartych w ofercie.

2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących:

Zmiany osobowe

- zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach,

- zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ.

Zmiany organizacji spełniania świadczenia

- zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego;

- zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy;

Nie stanowi zmiany umowy:

- zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego)

-  zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;

Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.

4. Wszelkie zmiany treści umowy, o których mowa w pkt. 3 wymagają powiadomienia Wykonawcy i uzgodnienia z nim warunków ich wdrożenia. 

Aktualizacja 03.04.2013r. - powiadomienie o wyborze oferty

Do dnia 03.04.2013r. do godziny 10:00 złożono następujące oferty:

Oferta 1 - WECTOR Sp. z o.o., ul. Radzymińska 183, 03-576 Warszawa - 18 450,00 zł brutto 
Oferta 2 - Nadzór  Projekt  Drogi Ulice Krakówka Kazimierz , ul. Wschodnia 13, 09-300 Żuromin - 6 506,70zł brutto
Oferta 3 - Usługi Projektowe Andrzej Dusiński, ul. Warszawska 1 lok. 19, 06-500 Mława - 6 396,00 zł brutto
Oferta 4  - Pro - Invest Anna Kucharz, Pawłowo 36 H, 06-461 Regimin - 27 675,00 zł brutto
5 - Usługi Inżynierskie Krzysztof Dubojski, ul. Olsztyńska 40a, 06-500 Mława - 4 858,50zł brutto  

W wyniku przeprowadzonego rozeznania rynku ustalono, iż najkorzystniejszą ofertą jest oferta: Usługi Inżynierskie Krzysztof Dubojski, ul. Olsztyńska 40a, 06-500 Mława