Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zarządzaniu, kontroli i nadzorze nad realizacją umowy o roboty budowlane dla zadania pn.: „Budowa sygnalizacji świetlnej w ul. Studzieniec w Mławie” w zakresie: Budowa przyłącza elektroenergetycznego do sygnalizacji świetlnej, budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Studzieniec z Al. Marszałkowską oraz Abpa Nowowiejskiego,likwidacja istniejących progów zwalniających i odtworzenie konstrukcji nawierzchni jezdni.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: „Budowa sygnalizacji świetlnej w ul. Studzieniec w Mławie.
1 Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zarządzaniu, kontroli i nadzorze nad realizacją umowy o roboty budowlane dla zadania pn.: „Budowa sygnalizacji świetlnej w ul. Studzieniec w Mławie” w zakresie:
1.1. Budowa przyłącza elektroenergetycznego do sygnalizacji świetlnej,
1.2. Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Studzieniec z Al. Marszałkowską oraz Abpa Nowowiejskiego,
1.3.Likwidacji istniejących progów zwalniających i odtworzenia konstrukcji nawierzchni jezdni.
2. Termin wykonania zamówienia
- od dnia zawarcia umowy do momentu zakończenia i rozliczenia inwestycji będącej przedmiotem nadzoru. Zakończenie robót budowlanych przewiduje się na dzień: 31.05.2017r.
- świadczenie usług obejmuje okres faktycznego zakończenia robót oraz rozliczenia końcowego inwestycji, a także w okresie rękojmi wynoszącym 60 m-cy, liczonych od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego zamówienia.
3. Warunki ubiegania się o zamówienie.
O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. – wymagane osoby z uprawnieniami branży elektrycznej i elektroenergetycznej oraz drogowej.
4. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
Ofertę na FORMULARZU OFERTY należy złożyć w terminie do dnia 15.03.2017r. do godz. 12.00 (czasu lokalnego) w formie pisemnej.
Ofertę należy złożyć w Kancelarii Urzędu Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława, Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie odwołania.
Wykonawca powinien umieścić ofertę wraz z wymaganymi dokumentami w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu zaadresowanym na adres Zamawiającego i zawierającym adnotacje: „Oferta na pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: „Budowa sygnalizacji świetlnej w ulicy Studzieniec w Mławie” oraz „Nie otwierać przed dniem 15.03.2017r. godz. 12:00.
Otwarcie ofert nastąpi w Wydziale Inwestycj i Urzędu Miasta Mława, przy ul. Padlewskiego 13 w Mławie, w dniu 15.03.2017 r. godz. 12:30 (czasu lokalnego).
5. Kryteria oceny ofert.
1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie je do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
- oferta spełnia wymagania określone niniejszym zamówieniem,
- oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
- Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymogami Zamawiającego,
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Cena ofertowa - 100%
6. Warunki umowy
1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego opisu oraz danych zawartych w ofercie.
2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących:
6.1.Zmiany osobowe
a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo energetyczne lub innych ustawach,
b) zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ.
6.2.Zmiany organizacji spełniania świadczenia
a) zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby Zamawiającego;
b) zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych Zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy;
6.3.Dane, niestanowiące zmiany umowy:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego)
b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.
4. Wszelkie zmiany treści umowy, o których mowa w pkt 6 wymagają powiadomienia Wykonawcy i uzgodnienia z nim warunków ich wdrożenia.