W związku ze zwiększoną w ostatnich tygodniach liczbą odnotowanych na terenie powiatu mławskiego zachorowań na COVID-19, w trosce o bezpieczeństwo mieszkańców zalecamy utrzymywanie dystansu społecznego oraz – jeśli to możliwe – załatwianie spraw telefonicznie i drogą elektroniczną. Ze względu na wdrożone w urzędzie miasta procedury bezpieczeństwa, we wtorki ratusz będzie otwarty dla interesantów do godziny 16:00.
Przypominamy, że sprawy urzędowe można załatwiać zdalnie (e-mail: infomlawa [dot] pl, tel.: 23 654 33 82), a płatności regulować drogą elektroniczną. Jeśli ktoś nie posiada własnego konta bankowego, to zgodnie z Ordynacją podatkową, zapłaty podatku za niego ze swojego konta może dokonać ktoś inny – szczegółowe informacje na ten temat publikujemy w naszym ARTYKULE.
Mieszkańcy, którzy nie mają możliwości przesłania do urzędu dokumentów drogą elektroniczną, mogą wrzucić je do urny w holu ratusza (przy kancelarii). Następnie są one poddawane kwarantannie i przekazywane do poszczególnych wydziałów.
W urzędzie miasta wdrożono procedury gwarantujące jego działanie i bezpieczeństwo obsługi interesantów nawet w sytuacji wystąpienia koronawirusa u pracownika. Ze względu na nie we wtorki urząd będzie czynny do godziny 16:00.
KN / UMM