Budowę odcinka sieci kanalizacji deszczowej w ul. Srebrnej w Mławie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa nawierzchni z odwodnieniem w ul. Bursztynowej, ul. Srebrnej i ul. Złotej w Mławie | Mława

Wielkość czcionki

Tłumacz Zamigam

Mława

Twoje miejsce.
Twój czas.

Budowę odcinka sieci kanalizacji deszczowej w ul. Srebrnej w Mławie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa nawierzchni z odwodnieniem w ul. Bursztynowej, ul. Srebrnej i ul. Złotej w Mławie

Piotr Tomaszewski / 18 lipca 2014

Aktualizacja 19.08.2014r. - powiadomienie o wyborze oferty

Budowa odcinka sieci kanalizacji deszczowej w ul. Srebrnej w Mławie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa nawierzchni z odwodnieniem w ul. Bursztynowej, ul. Srebrnej i ul. Złotej w Mławie.
Numer ogłoszenia w BZP: 157211 - 2014; data zamieszczenia w BZP: 18.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mława , Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 23 6546441, faks 23 6543652.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa odcinka sieci kanalizacji deszczowej w ul. Srebrnej w Mławie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa nawierzchni z odwodnieniem w ul. Bursztynowej, ul. Srebrnej i ul. Złotej w Mławie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka kanalizacji deszczowej w ul. Srebrnej w Mławie. Budowę należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną i przedmiarami robót. Zakres robót obejmuje m.in.: Demontaż istniejącej sieci kanalizacji deszczowej i ułożenie nowej sieci na odcinku od WYL-D1-D5 z rur PP dn. 600 wraz z montażem studni żelbetowych fi. 1200m. Łącznie długość odcinków z rur dn. 600 - 134,41mb. W ramach zadania uwzględniono wykonanie 2 szt. przyłączy kanalizacji sanitarnej K1 i K2. Zamówienie obejmuje także: poniesienie kosztów wynikających z zajęcia pasa drogowego i wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu, kosztów wywózki, zagospodarowania we własnym zakresie gruzu i odpadów. Z uwagi na miejscowe zbliżenie z wyprowadzeniem sieci w teren kolejowy Wykonawca w ramach realizowanych robót zobowiązany jest do odtworzenia w przypadku zniszczenia istniejącej w terenie infrastruktury, w tym także niezainwentaryzowanych kabli i innych urządzeń podziemnych w przypadku ich wystąpienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, będąca załącznikiem do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych i 00/100). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, na rachunek bankowy nr 40 8213 0008 2003 0400 9999 0005, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w ofercie. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia i godziny wyznaczonej na składanie ofert 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 3-ch dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wymagane wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej na odcinku min. 100 mb.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostaje uznany za spełniony na podstawie: - oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

b) uproszczony kosztorys ofertowy (pomocniczy do fakturowania częściowego).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych treści umowy oraz zmian dotyczących: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy 1.1 zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: 1.1.1 warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami SST, w tym usług, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; 1.1.2 klęski żywiołowe; 1.2 zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp. w szczególności: 1.2.1 odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, skał, itp.); 1.2.2 odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; 1.2.3 niewypały i niewybuchy, zagrożenie tąpnięciami, wybuchem; 1.2.4 wykopaliska archeologiczne, szkody górnicze, nie przewidywane w SIWZ ; 1.3 zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: 1.3.1 wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; 1.3.2 konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń; 1.4 zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: 1.4.1 odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, 1.4.2 wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadku o którym mowa w art. 50 ust. 1 ustawy Prawo budowlane; 1.4.3 konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego -konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy; 1.4.4 konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy; 1.5 inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy 1.5.1 wystąpienie robót dodatkowych kolidujących i uniemożliwiających kontynuowanie robót podstawowych; 1.5.2 wystąpienie rażących błędów w dokumentacji uniemożliwiających kontynuowanie robót; W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1.1 - 1.5 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. 2 Zmiany osobowe 2.1 zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach, 2.2 zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ 3 Zmiany organizacji spełniania świadczenia 3.1 zmiana szczegółowego harmonogramu wykonywania robót budowlanych bez zmiany ostatecznego terminu spełnienia świadczenia lub zmiana innych ustaleń dotyczących terminów spełniania świadczeń w ramach umowy; 3.2 zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego; 3.3 zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy; 4. Płatności 4.1 zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, 4.2 zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności częściowych na rzecz wykonawcy;. 5. Pozostałe zmiany 5.1 siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 5.2 zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu 5.3 rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 5.4 wprowadzenie nowego podwykonawcy lub zmiana przewidzianego w ofercie podwykonawcy po uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego. 6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: 6.1 ograniczenie przedmiotu świadczenia, jeśli taką możliwość przewidywała umowa 6.2 zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) 6.3 zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mlawa.pl/zamowienia-publiczne-2/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mława ul. Stary Rynek 19, pok. nr 17 06-500 Mława.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Mława ul. Stary Rynek 19, pok. nr 17 06-500 Mława.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Aktualizacja 19.08.2014r. - powiadomienie o wyborze oferty

Zamawiający informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej powyżej 30 000 Euro, a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych
na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp – przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego
na zadanie pod nazwą: „Budowa odcinka sieci kanalizacji deszczowej w ul. Srebrnej w Mławie
w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa nawierzchni z odwodnieniem
w ul. Bursztynowej, ul. Srebrnej i ul. Złotej w Mławie”
  złożono 4 oferty.

Zamawiający wybrał do realizacji zadania ofertę numer 2:

Zakład Hydrauliczny INSMONT

ul. Nowoleśna 6a

06-500 Mława

Cena ofertowa brutto: 117 890,97 zł

(słownie: sto siedemnaście tysięcy osiemset dziewięćdziesiąt złotych 97/100).

Wybrana oferta była najkorzystniejsza i zdobyła w kryterium Cena 100%:  100 pkt.

Przewidywany termin podpisania umowy: po 21.08.2014r.

Zestawienie ofert:

1. "MARBUD" Marek Jaworski, ul. Warszawska 46/2, 06-500 Mława - 97,14pkt

2. Zakład Hydrauliczny INSMONT, ul. Nowoleśna 6a, 06-500 Mława -100,00pkt

3. Zakład Usług Wod-Kan. C.O. Gazu i Zaopatrzenia Wsi w Wodę, ul. Dzierzgowska 40, 06-500 Mława - 90,83pkt

4. KRUSZ-BET S.C. Zakład Inżynieryjno-Budowlany Dariusz Kruszewski, Adam Chmieliński, ul. Dobra 6, 06-500 Mława - 90,72pkt