Uczniowie klas 7b i 8b wzięli udział w projekcie badawczym pt. „W jaki sposób nastolatkowie zarządzają sobą w czasie?” Działania projektowe dotyczyły tejże właśnie kompetencji. Uczniowie uczyli się właściwie zarządzać swoim czasem. Początkowo wykonali kartę pracy obrazującą ich aktualne gospodarowanie czasem wolnym i zrozumieli jak wiele czasu tracą na działania bezproduktywne, niepotrzebne. Następnie uczestnicy projektu grali w gry i brali udział w zabawach nakierowanych na umiejętność zarządzania czasem zarówno w pracy/szkole jak i w czasie wolnym. Podczas warsztatów uczyli się też jak planować działania, poznali odpowiednie do tego plannery cyfrowe, edytowali je wg własnych potrzeb, a także nauczyli się jak pracować pod presją czasu i natłoku obowiązków między innymi poprzez właściwy podział zadań na krótko i długoterminowe oraz pilne i mniej ważne. Uczniowie poznali także zasadę work- life ballance i stworzyli własny poradnik o takim tytule.
materiał i zdjęcia nadesłane z SP nr 3