Wymiana pokrycia dachowego Szkoły Podstawowej Nr 7 w Mławie | Mława

Wielkość czcionki

Tłumacz Zamigam

Mława

Twoje miejsce.
Twój czas.

Wymiana pokrycia dachowego Szkoły Podstawowej Nr 7 w Mławie

root@npc.pl / 06 października 2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mławy, Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 023 6546441, fax 023 6543652.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachowego Szkoły Podstawowej Nr 7 w Mławie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Wymiana pokrycia dachowego Szkoły Podstawowej Nr 7 w Mławie, na którą składa się:
ROBOTY ROZBIÓRKOWE
- rozbiórka pokrycia z papy na dachach betonowych - 3 641,92 m2,
- rozbiórka betonowych czapek kominowych - 51,452 m2,
- rozbiórka obróbek blacharskich - 32,00 m2,
- odbicie tynków cement.-wapiennych - 20,00 m2,
- wywózka i utylizacja gruzu - 77,102 m2,
- demontaż i ponowny montaż wentylatorów - 32 szt.
ROBOTY MURARSKIE
- przemurowanie kominów z cegieł - 6,174 m3,
- wyk. izolacji pod czapki betonowe - - izolacja z papy asfaltowej pod czapki kominowe - 51,45 m2,
- wykonanie czapek betonowych na kominach gr. 7 cm - 51,45 m2,
- zbrojenie czapek betonowych siatka z fi 6 żebro - 0,228 t.
ROBOTY DEKARSKIE
- uzupełnienie podłoża na dachu o pow. 1.0-5.0 m2 - 182,096 m2,
- gruntowanie podłoży pod pokrycie- 3641,92 m2,
- wykonanie pokrycia papą termozgrzewalną na osnowie z wkładką nośną z włókniny poliestrowej min. 250g/m2 (1* papa podkładowa + 1* papa wierzchniego krycia) - 3641,92m2,
Uwaga! Wymagane minimalne parametry dla papy termozgrzewalnej:
- wytrzymałośc na rozciąganie podłużne min. 800 N/50mm,
- wytrzymałość na rozciąganie poprzeczne min. 800 N/50mm,
- wydłużenie > 35%, - giętkość w niskiej temperaturze min. do (-25ºC),
- wodoszczelność większa lub równa 2,
- odporność na wysoką temperaturę min. + 95 ºC.

- obróbki z blachy ocynkowanej do 25 cm w rozwinięciu (listwa szerok. 8 cm) - 28,365 m2,
- obróbki z blachy ocynkowanej do 25 cm w rozwinięciu (kominówka szerok. 20 cm) - 70,912 m2
- wykonanie kapników z blachy cynk. Na czapkach kominowych - 70,409 m2,
- gruntowanie czapek kominowych - 75,233 m2,
- pokrycie czapek kominowych papą termozgrzewalną - 75,233 m2,
- obrobienie wysiewek kanalizacyjnych - 68 szt,
- naprawa oraz ponowne obrobienie blachą ocynkowaną włazów dachowych - 4 szt,
- naprawa drabiny metalowej o wym. 60*520 cm dwukrotnym malowaniem farbą podkładową i dwukrotnym malowaniem farbą nawierzchniową - 5,2 mb
ROBOTY WYKOŃCZENIOWE
- ocieplenie styropianem gr. 5 cm - 266,782 m2,
- przymocowanie płyt styropianowych dyblami - 1067 szt,
- przyklejenie jednej warstwy siatki na ścianach - 266,78 m2,
- zagruntowanie przygotowanej powierzchni -podkład pod tynk - 266,78 m2,
- ochrona narożników wypukłych kątownikiem aluminiowym z siatką - 187,08 m,
- wykonanie wyprawy elewacyjnej mineralnej gr. ziarna 2 mm z malowaniem farba silikatową w kolorach gr. I - 266,78 m2,
- montaż ramek z siatki z drutu ocynkowanego na otworach wentylacyjnych w kominach - 291,48 m2,
INSTALACJA ELEKTRYCZNA DO ZASILENIA PODGRZEWANYCH WPUSTÓW
- montaż wpustów dachowych podgrzewanych elektrycznie - 17 szt,
- montaż instalacji elektrycznej z rozdzielnią i oprzewodowaniem do podgrzewania wpustów - 1 kpl.
WYMIANA INSTALACJI ODGROMOWEJ
- wymiana przewodów inst.. uziemniajacej i odgromowej z pręta o przekroju do 120 mm2 w ciągu poziomym - 1002,85 m,
- wymiana złączy instalacji odgromowych do rynny na dachu - 4 szt,
- wymiana złączy naprężających instalacji odgromowych na dachu - 48 szt,
- wymiana złączy uniwersalnych lub krzyżowych inst. odgromowych - 167 szt,
- wymiana złączy - uchwyty na czapkach kominowych - 339 szt,
- pomiar instalacji odgromowej - 1 kpl.
Szczegółowy zakres zamówienia określają załączone przedmiary. Teren jezdni, chodników, dojazdów prywatnych i obszary zielone zniszczone podczas realizacji Wykonawca robót przywróci do stanu pierwotnego. Roboty budowlane realizowane będą w terenie Szkoły Podstawowej Nr 7 w Mławie, w związku z czym zakłada się zabezpieczenie odpowiednich przejść i przejazdów w ruchu pieszym i kołowym z zastosowaniem przepisów BHP i zachowaniem szczególnej ostrożności przy wykonywaniu prac.
1) Oferent zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia na miejscu realizacji inwestycji. Przedmiar robót dla przedmiotowej inwestycji stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.
2) Harmonogram rzeczowy organizacji i wykonania robót stanowiący załącznik Nr ... do umowy określa szczegółowy zakres z podziałem na poszczególne etapy, terminy oraz kwoty wynagrodzenia należne Wykonawcy za wykonane etapy robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
• Informacja na temat wadium:
1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).
2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, na rachunek bankowy nr 40 8213 0008 2003 0400 9999 0005, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego pok. 19, a potwierdzoną kserokopię załączyć w ofercie.
4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 22 sierpnia 2008 r., do godz. 10:00.
5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego, a kserokopia dowodu wpłaty będzie załączone do oferty.
6. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 3-ch dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się.
7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) koncesji, zezwolenia lub licencji jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym,
3) złoży oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch i więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi:
1) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada (załącznik nr 5);
2) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wskazane osoby winne wykazać się doświadczeniem w realizacji co najmniej jednego zamówienia o zbliżonym do Zamówienia zakresie i wartości) (załącznik nr 6).
3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywały zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wymagane wykonane minimum 600m2 nawierzchni pokrycia papą termozgrzewalną) - (załącznik nr 3),
5) informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa, przy czym oświadczenie z art. 22 składa każdy z nich). Warunek zostaje uznany za spełniony na podstawie:
1) oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (wystawioną nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert), w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 30% kwoty będącej ceną brutto oferty przetargowej,
5) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży:
1) oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. W przypadku wspólnego ubiegania się udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez każdego z nich (załącznik nr 2a do SIWZ). Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z regułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty załącznikach, oświadczeniach i dokumentach.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty:
1) oświadczenie z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ,
2) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2a do SIWZ.
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu objętym niniejszym zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy składający ofertę są wspólnikami spółki cywilnej do oferty należy dołączyć kserokopię umowy spółki,
4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
6) informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
7) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada (załącznik nr 5 do SIWZ);
8) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wskazane osoby winne wykazać się doświadczeniem w realizacji co najmniej jednego zamówienia o zbliżonym do Zamówienia zakresie i wartości) (załącznik nr 6 do SIWZ);
9) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wymagane wykonane minimum 600m2 nawierzchni pokrycia papą termozgrzewalną) (załącznik nr 3 do SIWZ);
10) aktualne potwierdzenie przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osób realizujących zamówienie (kierownik budowy, kierownicy robót branżowych);
11) informację na temat podwykonawców (jeżeli dotyczy) (załącznik nr 7 do SIWZ)
12) oświadczenie o zapoznaniu z przedmiotem zamówienia (załącznik nr 8 do SIWZ)
13) wypełniony kosztorys ofertowy (załącznik nr 9 do SIWZ)
14) przewidywany harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót,
15) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (wystawioną nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert), w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 30% kwoty będącej ceną brutto oferty przetargowej,
16) w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał), określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy,
17) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł.
18) dowód wniesienia wadium (kopia lub kserokopia).
2. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.
3. W przypadku konsorcjum Wykonawca zamieszcza w ofercie niezbędne dokumenty zgodnie z wskazówkami zawartymi w rozdziale VIII niniejszej specyfikacji.
4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów tj: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS i aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 składa dokumenty potwierdzające, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Zamiast aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 Wykonawca składa zaświadczenie organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Uwaga:
1. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziałów postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
2. Zamawiający wzywa wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mlawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19, pok. nr 19 06-500 Mława.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2008 godzina 10:00,
miejsce: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19, pok. nr 19 06-500 Mława.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY


Burmistrz Miasta Mławy informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej powyżej 14 000 Euro, a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 - przetarg nieograniczony na „Wymianę pokrycia dachowego Szkoły Podstawowej Nr 7 w Mławie” złożono pięć ofert.

Zamawiający wybrał do realizacji w/w zamówienia ofertę numer 1 firmy:

Zakład Usług Produkcji i Handlu
„ZUPiH” inż. Jan Stanisław Górliński
ul. Moniuszki 85
06-200 Maków Mazowiecki

Cena ofertowa na wykonanie dostawy j.w. wynosi:
cena netto: 284 525,78 zł
cena brutto: 347 121,45 zł.
(słownie: trzysta czterdzieści siedem tysięcy sto dwadzieścia jeden 45/100 złotych)
Wybrana oferta była najkorzystniejsza i zdobyła w kryterium:
CENA – 100%,
najwięcej punktów: 4 x 100 pkt. = 400 pkt.

STRESZCZENIE OCENY I PORÓWNANIE ZŁOŻONYCH OFERT

1. Zakład Usług Produkcji i Handlu „ZUPiH” , inż. Jan Stanisław Górliński, ul. Moniuszki 85, 06-200 Maków Mazowiecki - 400pkt

2. Usługi Remontowo – Budowlane Witold Żulewski, ul. Korczaka 13, 06-500 Mława - 396,44pkt

3. DEKAR Zakład Remontowo – Budowlany Produkcyjno – Handlowy, Andrzej Zimowski,
ul. Z. Morawskiej 4, 06-400 Ciechanów - 355,04pkt

4. Skład Budowlany EKO – HURT,Michał Dobrzeniecki ul. Sienkiewicza 4B, 13-100 Nidzica - 284,00pkt

5. Przedsiębiorstwo Budowlano – Usługowe, „PRIMBUD” Sp. z o.o. ul. Osiedleńcza 1,
13-200 Działdowo - 388,52pkt