Dostawa sprzętu komputerowego i niezbędnego oprogramowania do realizacji projektu pn.: Świ@t w zasięgu ręki - przetarg III | Mława

Wielkość czcionki

Tłumacz Zamigam

Mława

Twoje miejsce.
Twój czas.

Dostawa sprzętu komputerowego i niezbędnego oprogramowania do realizacji projektu pn.: Świ@t w zasięgu ręki - przetarg III

Piotr Tomaszewski / 29 marca 2012

Aktualizacja 04.04.2012r. - odpowiedź na pytania i przesunięcie terminu. Aktualizacja 26.04.2012r. - powiadomienie o wyborze oferty.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mławy , Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 023 6546441, faks 023 6543652.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i niezbędnego oprogramowania do realizacji projektu pn.: Świ@t w zasięgu ręki - przetarg III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i niezbędnego oprogramowania do realizacji projektu pn.: Świ@t w zasięgu ręki. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. W ramach projektu 50 gospodarstw osób niepełnosprawnych otrzyma niezbędny sprzęt komputerowy. Ponadto na terenie miasta utworzone zostaną dwa punkty ogólnodostępnego dostępu do Internetu (w dwóch jednostkach organizacyjnych gminy) w każdym po 10 komputerów. Na przedmiot zamówienia składają się następujące elementy: 1) dostawa zestawów komputerowych dla beneficjentów ostatecznych: a) zestawy stacjonarne składające się z komputera, monitora i drukarki w ilości 8 sztuk; b) zestawy przenośne składające się z komputera typu laptop i drukarki w ilości 42 sztuk. 2) dostawa niezbędnego oprogramowanie do komputerów beneficjentów ostatecznych, w tym do zestawów stacjonarnych w ilości 8 sztuk, natomiast do zestawów przenośnych w ilości 42 sztuk; 3) dostawa zestawów komputerowych dla jednostek podległych składających się z komputera i monitora w ilości 20 sztuk; 4) dostawa zestawów niezbędnego oprogramowania do komputerów w jednostkach koordynujących w ilości 20 sztuk; 5) dostawa drukarek sieciowych dla jednostek koordynujących w ilości 2 sztuk; 6) dostawa urządzeń dostępowych i blokujących z oprogramowaniem dla jednostek koordynujących w ilości 2 sztuk. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na teren Miasta Mława do miejsc wskazanych przez Zamawiającego (tj. Urzędu Miasta Mława, Miejskiego Domu Kultury oraz Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji). Sprzęt należy dostarczać partiami, których wielkość oraz termin dostawy należy każdorazowo uzgodnić z Zamawiającym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, na rachunek bankowy nr 40 8213 0008 2003 0400 9999 0005, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego pok. 19, a potwierdzoną kserokopię załączyć w ofercie. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia (Zmiana 04.04.2012r. )10 kwietnia 2012r. do godz. 10:00. 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego, a kserokopia dowodu wpłaty będzie załączone do oferty. 6. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 3-ch dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, - wykaz dostaw w okresie ostatnich trzech lat wykonanych przed datą złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (wymagane minimum 2 dostawy co najmniej po 30 zestawów komputerowych każda (zwrot zestaw komputerowy należy rozumieć jako: komputer stacjonarny + monitor lub laptop)), z podaniem ich łącznej wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3),
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • - oświadczenia złożonego w trybie art. 24 ust.1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

 III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

1. Oświadczenia producenta, że głośność jednostek centralnych i laptopów przy maksymalnym obciążeniu nie przekracza 40dB 2. Oświadczenie, że oferowany sprzęt komputerowy uzyskał w testach wydajności Sysmark2007 Preview Video-Creation oraz Sysmark2007 Preview 3D Creation wymaganą liczbę punktów; 3. Dokumentu poświadczającego, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 lub równoważną - dla jednostek centralnych, laptopów, monitorów, drukarek 4. Dokumentu poświadczającego, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 14001 lub równoważną - dla jednostek centralnych, laptopów, monitorów, drukarek 5. Deklaracji zgodności CE - dla jednostek centralnych, laptopów, monitorów i drukarek 6. Certyfikatu TCO 03 dla oferowanego monitora 7. Oświadczenia, że oferowane jednostki centralne, laptopy, monitory, drukarki poprawnie współpracują z zainstalowanym systemem operacyjnym 8. Dokumentu potwierdzającego, że serwis gwarancyjny będzie realizowany zgodnie z normą 9001 lub równoważną

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mlawa.pl/zamowienia-publiczne-2/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława, pokój 19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: (Zmiana 04.04.2012): 10.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława, pokój 19.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn.: Świ@t w zasięgu ręki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, w ramach działania 8.3.Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki. Umowa o dofinansowanie nr POIG.08.03.00-14-038/10-00 z dnia 15.12.2010r. Dotacje na Innowacje Inwestujemy w Waszą przyszłość..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Aktualizacja 04.04.2012r.

Burmistrz Miasta Mława informuje, że w dniu 02.04.2012r. wpłynęły pytania następującej treści:

  1. Czy Zamawiający dopuści komputer stacjonarny wyposażony w 4 GB pamięci RAM,
    z możliwością rozbudowy do 8GB,  w konfiguracji zajmującej wszystkie dostępne gniazda pamięci, spełniającego pozostałe parametry SIWZ?
  2. Czy Zamawiający dopuści komputer stacjonarny wyposażony w 4 GB pamięci RAM,
    z możliwością rozbudowy do 8GB,  z jednym wolnym gniazdem pamięci, spełniającego pozostałe parametry SIWZ?

Odp. 1 Zamawiający dopuści przedstawioną konfigurację.

Odp. 2 Zamawiający dopuści przedstawioną konfigurację.

Zamawiający doprecyzowuje zapis w załączniku nr 7 do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w części dotyczącej opisu komputera stacjonarnego – pamięć operacyjna.

Obecny zapis:

„Wolne złącza pamięci: min. 2”

zostaje zmieniony na

„Złącza pamięci: min. 2”

Zamawiający zmienia zapis SIWZ oraz przedłuża terminu składania ofert na 10.04.2012r. do godziny 10:00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.04.2012r. o godzinie 12:00.Aktualizacja 26.04.2012r.

Zamawiający informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej powyżej 14 000 Euro, a poniżej kwot określonych  w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp – przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego – na zadanie pod nazwą: „Dostawa sprzętu komputerowego i niezbędnego oprogramowania do realizacji projektu pn.: „Świ@t w zasięgu ręki – przetarg III, (WR.271.4.2012)  -  złożono dwie oferty.

Zamawiający wybrał do realizacji zadania ofertę numer 1:

Alltech S.J. Z. Pająk, A. Pająk
ul. Spółdzielcza 33
09-407 Płock 

Cena ofertowa brutto: 211 365,66 zł

(słownie złotych brutto: dwieście jedenaście tysięcy trzysta sześćdziesiąt pięć 66/100).

Zestawienie ofert:
1. Alltech S.J. Z. Pająk, A. Pająk, ul. Spółdzielcza 33, 09-407 Płock - 900pkt.
2. Technologie Informatyczne Sp. z o.o.,  ul. Jagiellońska 58/33A, 03-468 Warszawa - 686,07pkt.