Budowa kanalizacji sanitarnej oraz przebudowa sieci wodociągowej w ul. Narutowicza | Mława

Wielkość czcionki

Tłumacz Zamigam

Mława

Twoje miejsce.
Twój czas.

Budowa kanalizacji sanitarnej oraz przebudowa sieci wodociągowej w ul. Narutowicza

root@npc.pl / 06 października 2011

Mława: Budowa kanalizacji sanitarnej oraz przebudowa sieci wodociągowej w ul. Narutowicza
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mławy, Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 023 6546441, fax 023 6543652.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej oraz przebudowa sieci wodociągowej w ul. Narutowicza.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Budowa kanalizacji sanitarnej oraz przebudowa sieci wodociągowej w ul. Narutowicza, która polega na wykonaniu:
a) kanalizacja sanitarna roboty przygotowawcze, roboty ziemne i instalacyjne: - cięcie nawierzchni z mas asfaltowych i podbudowy z betonu - 248,2 m,
- mechaniczne rozebranie nawierzchni - 161,17 m2,
- załadunek i wywóz mat. z rozbiórki do 5 km- 42,042 m3,
- rozebranie krawężników drogowych - 4,0 m,
- montaż krawężników beton. o wym. 15*30 cm na podsypce cem. piask. - 4,0 m,
- podbudowa z gruntu stabilizowanego cement. gr. 15 cm - 161,70 m2,
- warstwa górna z kruszyw łamanych gr. 12 cm - 161,70 m2,
- rozebranie chodników z płyt betonowych 35*35*5 cm - 9,20 m2,
- chodniki z płyt betonowych 35*35*5 cm na podsypce cement. piask. - 9,20 m2,
- roboty ziemne wyk. koparkami - 461,823 m3,
- wykopy liniowe o szerok. 0,8-2,5 m - 63,00 m3,
- wykopy pod studnie rewizyjne - 45,88 m3,
- załadunek i wywóz gruntu - 122,283 m3,
- pełne umocnienie ścian wykopów pod rurociągi gł. do 3 m - 793,702 m2,
- pełne umocnienie ścian wykopów pod studnie gł. do 3 m - 50,20 m2,
- załadowanie gruntu zasypki z piasku koparkami - 448,42 m3,
- zasypanie wykopów z zagęszczeniem - 448,42 m3,
- montaż konstrukcji podwieszeń - 12 kpl,
- demontaż konstrukcji podwieszeń - 12 kpl,
- igłofiltry o śr. do 50 mm wpłukiwanie w grunt do gł. 4 m - 71,4 szt,
- podsypka filtracyjna w gotowym wykopie z gotowego kruszywa - 4,748 m3,
- drenaż z rur PVC o śr. zewn. 113 mm - 237,40 m,
- studzienki połączeniowe drenażowe w dnie wykopu o śr. nom. 400-500 mm - 4,093 szt,
- pompowanie-odwadnianie wykopów - 237,36 godz.,
- podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich gr. 10 cm - 16,456 m3,
- wyk. obsypki i nadsypki 30 cm nad rurociąg - 80,317 m3,
- przewierty o dł. do 20 m - 8 m,
- przeciąganie rurociągów o śr. 100-300 mm w rurach ochronnych - 8 m,
- kanały z rur PVC łączone na wcisk o śr. zewn. 160 mm - 16,80 m,
- kanały z rur PVC łączone na wcisk o śr. zewn. 250 mm - 113,70 m,
- studnie rewizyjne z kręgów beton. o śr. 1200 mm - 4 stud.,
- wyk. wcinki w istn. studnię rewizyjną, otwór o śr. 250 mm - 3 szt,
b) przebudowa przyłącza kanalizacji sanitarnej
- roboty ziemne wyk. koparkami - 0,918 m3,
- załadowanie gruntu zasypki z piasku koparkami - 0,918 m3,
- zasypanie wykopów z zagęszczeniem - 0,918 m3,
- kanały z rur PVC lączonych na wcisk o śr. zewn. 160 mm - 3,40 m,
- wyk. wcinki w istn. studnię rewizyjną, otwór o śr. 160 mm - 1 szt,
c) przebudowa sieci wodociągowej roboty przygotowawcze, ziemne i instalacyjne
- cięcie nawierzchni z mas asfaltowych i podbudowy z betonu - 31,8 m,
- mechaniczne rozebranie nawierzchni - 17,64 m2,
- załadunek i wywóz mat. z rozbiórki do 5 km- 4,586 m3,
- rozebranie krawężników drogowych - 2,40 m,
- montaż krawężników beton. o wym. 15*30 cm na podsypce cem. piask. - 2,40 m,
- podbudowa z gruntu stabilizowanego cement. gr. 15 cm - 17,64 m2,
- warstwa górna z kruszyw łamanych gr. 12 cm - 17,64 m2,
- rozebranie naw. z kostki beton. - chodniki na podsyp. piaskowej - 13,20 m2,
- nawierzchnie z kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce piaskowej (70% kostki z odzysku) - 13,20 m2,
- rozebranie chodników z płytek 35*35*5cm - 19,72 m2,
- chodniki z płyt betonowych 35*35*5 cm na podsypce piask. - 19,72 m2,
- roboty ziemne wyk. koparkami - 85,692 m3,
- wykopy liniowe o szerok. do 1,5 m - 19,20 m3,
- wykopy liniowe o szerok. 0,8-2,5 m - 14,40 m3,
- załadunek i wywóz zbędnego gruntu - 21,393 m3,
- pełne umocnienie ścian wykopów - 174,82 m2,
- załadowanie gruntu zasypki z piasku koparkami - 97,899 m3,
- zasypanie wykopów z zagęszczeniem - 97,96 m3,
- montaż konstrukcji podwieszeń - 3 kpl,
- demontaż konstrukcji podwieszeń - 3 kpl,
- podłoża pod kanały z mat. sypkich gr. 15 cm - 6,048 m3,
- wykonanie obsypki i nadsypki 30 cm - 15,345 m3,
- przewierty o dł. do 20 m rurami o śr. 80 mm - 22,70 m,
- przeciąganie rurociągów o śr. 100-300 mm w rurach ochronnych - 22,70 m,
- sieci wodociągowe z rur PE o śr. zewn. 42*2,4 mm - 37,80 m,
- sieci wodociągowe z rur PE o śr. zewn. 63*3,8 mm - 16,90 m,
- sieci wodociągowe z rur PE o śr. zewn. 90*5,4 mm - 17,80 m,
- podłączenie instalacji do sieci - nasady rurowe o śr. 225/32 mm - 7 szt.
- podłączenie nowych przyłącz do istn. przył. Wod. - 6 wcin.
- podłączenie instalacji do sieci - trójniki - 1 kpl.,
- trójniki T typ E nr 4340 E2 dn 100/800 - 1 kpl. i śr. fi 200 - 3 kpl,
- hydranty pożarowe podziemne o śr. 80 mm - 3 kpl.,
- połącz. rur polietylen. metodą zgrzew. - 4 złącza,
- połącz. Rury żeliwnej dn 90 z rurą PE - 2 wcin.
- odcięcie starej sieci wod. Stal. Fi 125 mm - 2 wcin.,
- oznakowanie tabliczki - 13 kpl.,
- oznakowanie trasy wodociągu taśmą z tworzywa sztuczn. - 72,90 m,
- próba wodna szczelności - 1 próba,
- dezynfekcja rurociągów sieci wodociąg. o śr. 200-250 - 2 odc. 200 m.
Wykonawca robót przedstawia projekt organizacji ruchu podczas realizacji zadania. Roboty budowlane realizowane będą w terenie zurbanizowanym, w związku z czym zakłada się zabezpieczenie odpowiednich przejść i przejazdów w ruchu pieszym i kołowym. Wykonawca zapewnieni na własny koszt obsługi geodezyjne w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej oraz monitoring wizyjny wykonanej sieci kanalizacji sanitarnej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.24.10-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
• Informacja na temat wadium: 5000,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) koncesji, zezwolenia lub licencji jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 3) złoży oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch i więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: 1) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada - załącznik nr 5, 2) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wskazane osoby winne wykazać się doświadczeniem w realizacji co najmniej jednego zamówienia o zbliżonym do zamówienia zakresie i wartości) - załącznik nr 6 3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywały zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wymagane wykonane minimum 200,00 mb kanalizacji sanitarnej o fi min. 250 mm oraz min. 150 mb sieci wodociągowej o fi 90 mm, sieci mogą być wykonane w odrębnych zadaniach ), - załącznik nr 3, 5) informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa, przy czym oświadczenie z art. 22 składa każdy z nich). Warunek zostaje uznany za spełniony na podstawie: 1) oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (wystawioną nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert), w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 30% kwoty będącej ceną brutto oferty przetargowej, 5) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655). Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży: 1) oświadczenie złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, 2) Informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku wspólnego ubiegania się udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez każdego z nich - załącznik nr 2a do SIWZ. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z regułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty załącznikach, oświadczeniach i dokumentach.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1) oświadczenie z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ, 2) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2a do SIWZ, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu objętym niniejszym zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy składający ofertę są wspólnikami spółki cywilnej do oferty należy dołączyć kserokopię umowy spółki, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 7) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada - załącznik nr 5 do SIWZ, 8) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wskazane osoby winne wykazać się doświadczeniem w realizacji co najmniej jednego zamówienia o zbliżonym do Zamówienia zakresie i wartości) - załącznik nr 6 do SIWZ, 9) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wymagane wykonane minimum 200,00 mb kanalizacji sanitarnej o fi min. 250 mm oraz min. 150 mb sieci wodociągowej o fi 90 mm, sieci mogą być wykonane w odrębnych zadaniach) - załącznik nr 3 do SIWZ, 10) aktualne potwierdzenie przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osób realizujących zamówienie (kierownik budowy, kierownicy robót branżowych), 11) informację na temat podwykonawców (jeżeli dotyczy) - załącznik nr 7 do SIWZ, 13)wypełniony kosztorys ofertowy - załącznik nr 8 do SIWZ, 14)przewidywany harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót, 15)informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 16)informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 17)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (wystawioną nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert), w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 30% kwoty będącej ceną brutto oferty przetargowej, 18) w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał), określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, 19) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. 20) dowód wniesienia wadium (kopia lub kserokopia).
2. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VI niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.
3. W przypadku konsorcjum Wykonawca zamieszcza w ofercie niezbędne dokumenty zgodnie z wskazówkami zawartymi w rozdziale VII niniejszej specyfikacji.
4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów tj: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS i aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 składa dokumenty potwierdzające, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Zamiast aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 Wykonawca składa zaświadczenie organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Uwaga: 1. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 2. Zamawiający wzywa wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mlawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19, pok. nr 19, 06-500 Mława.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19, pok. nr 19, 06-500 Mława.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY


Burmistrz Miasta Mławy informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej powyżej 14 000 Euro, a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 - przetarg nieograniczony na „ Budowę kanalizacji sanitarnej oraz przebudowę sieci wodociągowej w ul. Narutowicza” złożono jedną ofertę.

Zamawiający wybrał do realizacji w/w zamówienia ofertę numer 1 firmy:

Zakład Instalacji Sieci Gazowych Wod. - Kan., Energetycznych, Handlu i Usług
M. M. Młyńscy Spółka Jawna
z siedzibą w Ciechanowie, ul. Śmiecińska 8.


Cena ofertowa na wykonanie dostawy j.w. wynosi:

cena netto: 319 137,10 zł
cena brutto: 389 347,26 zł.
(słownie: trzysta osiemdziesiąt dziewięć tysięcy trzysta czterdzieści siedem 26/100 złotych)

STRESZCZENIE OCENY I PORÓWNANIE ZŁOŻONYCH OFERT

Wybrana oferta była najkorzystniejsza i zdobyła w kryteriach: CENA – 100%, najwięcej punktów:
4 x 100 pkt. = 400 pkt.