Budowa drogi gminnej dojazdowej do dzielnicy przemysłowej w Mławie | Mława

Wielkość czcionki

Tłumacz Zamigam

Mława

Twoje miejsce.
Twój czas.

Budowa drogi gminnej dojazdowej do dzielnicy przemysłowej w Mławie

root@npc.pl / 06 października 2011

Mława: Budowa drogi gminnej dojazdowej do dzielnicy przemysłowej w Mławie
data zamieszczenia: 16.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mławy , Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 023 6546441, fax. 023 6543652.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi gminnej dojazdowej do dzielnicy przemysłowej w Mławie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Budowa drogi gminnej dojazdowej do dzielnicy przemysłowej w Mławie polegające na budowie odcinka ulicy od skrzyżowania z ulicą Nową (droga powiatowa Nr 2375W) do skrzyżowania z ul. Studzieniec (droga powiatowa Nr 2379W) w Mławie od km 0+000,00 do km 0+499,52. Prace polegają w części drogowej na wykonaniu robót ziemnych, wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, warstwy wiążącej, warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-asfaltowych, krawężników,oznakowania, a w części kanalizacyjnej wykonanie kolektora deszczowego, studni rewizyjnej, przykanalików i wpustów deszczowych. Projekt kanalizacji deszczowej stanowi oddzielne opracowanie.
Na przedmiot zamówienia składa się:
a) Budowa sieci kanalizacji deszczowej roboty ziemne i instalacyjne w skład której wchodzą m.in.:
- roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi pod rurociągi - 3381,39 m3,
- roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi pod studnie i wpusty - 3381,39 m3, - wykopy pod studnie rewizyjne i wpusty deszczowe - 503,45 m3,
- pełne umocnienie ścian wykopów - 178,726 m2,
- załadunek i wywóz zbędnego gruntu - 516,065 m3,
- zasypanie wykopów z zagęszczeniem ubijakami mechan.- 3374,128 m3,
- podłoża pod kanały i obiekty z mat. sypkich gr. 10 cm - 50,668 m3,
- wyk. osypki i nadsypki 30 cm - 344,937 m3,
- kanały z PVC łącz. na wcisk o śr. zewn. 160 mm - 45,76 m,
- kanały z rur beton. i żelb. (WIPRO) o śr. 200 mm - 34,83 m,
- kanały z PVC łącz. na wcisk o śr. zewn. 315 mm - 392,65 m,
- studnie rewizyjne z kręgów beton. z pierścieniem odciążającym i włazem o śr. 1200 mm - 14,00 szt,
- studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem - 23,00 szt,
b) Roboty drogowe:
- roboty pomiarowe 0,5 km,
- mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej gr. warstwy 15 cm - 3411,00 m2,
- rozebranie istn. krawężnika betonowego 15*30 cm na ławie betonowej - 55,00 mb,
- rozebranie istn. nawierzchni chodnika z płyt betonowych 35*35*5 cm - 68,00 m2,
- rozebranie istn. ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych - 406,80 m2,
- rozebranie istn. ogrodzenia z ele. prefabryk. - 147,60 m2,
- demontaż i przestawienie istn. bram wjazdowych - 6,00 szt.,
- mechać. wyk. robót ziemnych koparkami podsiębiernymi - 4699,40 m3,
- mechać. wyprofilowanie i zagęszczenie dna koryta - 3556,00 m2,
- wykonanie warstwy mrozoodpornej z piasku (kruszywa naturalnego) przy grubości warstwy po zagęszczeniu 50 cm na odcinkach zgodnych z dok. techn. - 840,00 m2,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie przy grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm pod konstrukcje nawierzchni - 3136,00 m2
- skropienie podbudowy emulsją asfalt. w ilości 0,50 do 0,70 kg na m2 - 3136,00 m2,
- skropienie nawierzchni emulsją asfalt. w ilości 0,15 do 0,20 kg na m2 przed ułożeniem warstwy ścieralnej naw. betonu asfalt. - 3136,00 m2,
- wyk. warstwy wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0-20 mm przy gr. warstwy po zagęszcz. 7 cm - 3136,00 m2,
- wyk. warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0 do 12,8 mm przy gr. warstwy po zagęszcz. 5 cm - 3136,00 m2,
- ustawienie znaków pionowych typ A - 2 szt., typ D - 4 szt.,
- oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukowi - 22,00 m2,
- ustawienie krawężnika betonowego typu ciężkiego 15x30 cm na ławie betonowej z oporem - 1019,00 mb,
- wyk. ławy beton. z oporem pod krawężnik z betonu klasy B-15 - 61,14 m3.
Szczegółowy zakres zamówienia określają załączone przedmiary robót, dokumentacja projektowa i dokumentacja przetargowa..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.11.12.00-0, 45.11.27.30-1, 45.23.33.30-1, 45.23.33.20-8, 45.23.32.52-0, 45.23.32.90-8, 45.11.27.10-5, 45.23.32.22-1, 45.23.31.62-2, 45.23.21.30-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:
1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, na rachunek bankowy nr 40 8213 0008 2003 0400 9999 0005, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego pok. 19, a potwierdzoną kserokopię załączyć w ofercie.
4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 08 października 2008 r., do godz. 1000.
5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego, a kserokopia dowodu wpłaty będzie załączone do oferty.
6. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 3-ch dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się.
7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
A. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - złoży oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch i więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada; - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wskazane osoby winne wykazać się doświadczeniem w realizacji co najmniej jednego zamówienia o zbliżonym do Zamówienia zakresie i wartości. - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywały zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wymagane wykonanie minimum jednej nawierzchni z betonu asfaltowego o powierzchni 2000 m2 oraz nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni 800 m2) 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa, przy czym oświadczenie z art. 22 składa każdy z nich). Warunek zostaje uznany za spełniony na podstawie: - oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - informacji z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, z datą nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającej posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 30% kwoty będącej ceną brutto oferty przetargowej - dowodu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1 000 000,00 zł 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.) (w przypadku wspólnego ubiegania się udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez każdego z nich). Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży: - oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. - informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z regułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty załącznikach, oświadczeniach i dokumentach..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku nr 2a do SIWZ, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu objętym niniejszym zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy składający ofertę są wspólnikami spółki cywilnej do oferty należy dołączyć kserokopię umowy spółki, 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualne potwierdzenie przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osób realizujących zamówienie (kierownik budowy, kierownicy robót branżowych); 8) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada (załącznik nr 5); 9) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 6); 10) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 3) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wymagane wykonanie minimum jednej nawierzchni z betonu asfaltowego o powierzchni 2000 m2 oraz nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni 800 m2); 11) informację na temat podwykonawców (załącznik nr 7 - jeżeli dotyczy) 12) wypełniony kosztorys ofertowy (załącznik nr 8) 13) przewidywany harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót 14) informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 15) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 16) sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. 17) informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, z datą nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 30% kwoty będącej ceną brutto oferty przetargowej 18) dowód ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1 000 000,00 zł, 19) dowód wniesienia wadium (kopia lub kserokopia). 2. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 3. W przypadku konsorcjum Wykonawca zamieszcza w ofercie niezbędne dokumenty zgodnie z wskazówkami zawartymi w rozdziale VIII niniejszej specyfikacji. 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów tj: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS i aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9. składa dokumenty potwierdzające, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Zamiast aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 Wykonawca składa zaświadczenie organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Uwaga: 1. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziałów postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 2. Zamawiający wzywa wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mlawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19, pok. nr 19, 06-500 Mława.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2008 godzina 10:00,
miejsce: Urząd Miasta w Mławie ul. Stary Rynek 19, pok. nr 19, 06-500 Mława.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY


Zamawiający informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości powyżej 14 000 Euro, a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8 PZP, na zadanie pod nazwą „Budowa drogi gminnej dojazdowej do dzielnicy przemysłowej w Mławie” złożono trzy oferty.

Zamawiający wybrał do realizacji w/w zamówienia ofertę firmy:

ARTIMEX S. A.
ul. Złotego Smoka 22 m 21
02-202 Warszawa


Cena ofertowa na wykonanie robót budowlanych j.w. wynosi:
cena netto: 738 770,01 zł.
cena brutto: 901 299,41 zł
(słownie: dziewięćset jeden tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt dziewięć 41/100 złotych)

STRESZCZENIE OCENY I PORÓWNANIE ZŁOŻONYCH OFERT

Oferty w kryteriach: Cena – 100%

uzyskała:
4 x 100 pkt = 400 pkt

Oferta Nr 1 - Przedsiębiorstwo Robót Drogowo – Inżynieryjnych PRDI S. A. ul. Stefana Roweckiego "Grota” 8 06-500 Mława - 4 x 71,54pkt. = 286,16 pkt.
 
Oferta Nr 2 - Zakład Ogólnobudowlany IZOSAN Rupiński Bronisław siedziba Moczadła 1b 87-300 Brodnica - 4 x 65,85 pkt. = 263,40 pkt.

Oferta Nr 3 - ARTIMEX S. A. ul. Złotego Smoka 22 m 21 02-202 Warszawa  - 4 x 100 pkt. = 400 pkt.