Mława[0]

Opublikowane na: Mława (mlawa.pl)

Autor: Piotr Tomaszewski


Świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu w ramach realizacji projektu pn.: Świ@t w zasięgu ręki

Publikowane od
Publikowane do

Aktualizacja 05.07.2012r. - doprecyzowanie opisu przedmiotu zamówienia, Aktualizacja 06.07.2012r. - pytania i odpowiedzi 1, Aktualizacja 11.07.2012r. - unieważnienie postepowania

Mława: Świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu w ramach realizacji projektu pn.: Świ@t w zasięgu rękiNumer ogłoszenia: 143415 - 2012; data zamieszczenia: 02.07.2012OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mława , Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 23 6546441, faks 23 6543652.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu w ramach realizacji projektu pn.: Świ@t w zasięgu ręki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia 

1.1. Przedmiotem zamówienia jest:

 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu w ramach realizacji projektu pn.: „Świ@t”. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. W ramach projektu 50 gospodarstw osób niepełnosprawnych otrzyma niezbędny sprzęt komputerowy wraz z dostępem do Internetu. Ponadto na terenie miasta utworzone zostaną dwa punkty ogólnodostępnego dostępu do Internetu (w dwóch jednostkach organizacyjnych gminy) w każdym po 10 komputerów. Dostawa sprzętu komputerowego jest przedmiotem odrębnego postępowania. Przedmiotem zamówienia są dwa odrębne elementy: w zasięgu ręki

  1. I.              Świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu dla:

a)      50 gospodarstw domowych  beneficjentów ostatecznych projektu zlokalizowanych na terenie Miasta Mława przez okres 25 miesięcy;

b)      informatyka, który będzie zapewniał podstawową pomoc techniczną dla beneficjentów ostatecznych projektu na terenie Miasta Mława przez okres 25 miesięcy;

  1. II.           Świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu w jednostkach koordynujących dla 2 ogólnodostępnych punktów dostępu do Internetu (jeden w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Mławie, drugi w Miejskim Domu Kultury w Mławie) przez okres 25 miesięcy.

Na każdy z elementów Wykonawcy mogą składać odrębne oferty częściowe.

ad. I.    Wymogi dotyczące elementu – Świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu dla:

a)      50 gospodarstw domowych  beneficjentów ostatecznych projektu zlokalizowanych na terenie Miasta Mława przez okres 25 miesięcy:

Charakterystyka usługi:

Parametry techniczne:

  1. stały dostęp do sieci Internet;
  2. transfer do komputera użytkownika (download) minimum 1 MB/s;
  3. transfer od komputera użytkownika (upload) minimum 128 kbit/s;
  4. ilość przesyłanych informacji z miesięcznym limitem minimum 5 GB.
  5. brak ograniczeń czasowych w korzystaniu z usługi;
  6. Zamawiający zastrzega, że nie będzie ponosił ewentualnych kosztów związanych z wykorzystaniem dostępu do Internetu do prowadzenia rozmów telefonicznych, w związku z tym obowiązkiem Wykonawcy jest takie zabezpieczenie oferowanego dostępu aby nie wiązało się to dla niego z dodatkowymi kosztami.   
  7. dostępność usługi po przekroczeniu limitu miesięcznego z prędkością nie mniejszą niż 32 Kilobit/s (download).
  8. Zamawiający dopuszcza uruchomienie dostępu w niżej wymienionych technologiach:

a)      Przewodowej: światłowodowej FTTH, miedzianej xDSL, Ethernet;

b)      Bezprzewodowej: WiMax, LMDS, Wi-Fi, GSM/EDGE, CDMA, UMTS/HSDPA, LTE;

Dopuszczone jest świadczenie usługi równocześnie w nie więcej niż dwóch  technologiach,  pod warunkiem zachowania jednolitych parametrów u wszystkich beneficjentów ostatecznych projektu.

Zamawiający zastrzega, że w wyjątkowych sytuacjach gdy nie będzie technicznie możliwe zapewnienie dostępu do Internetu żadną z dwóch oferowanych przez Wykonawcę technologii, za zgodą Zamawiającego możliwe będzie zapewnienie dostępu do Internetu w innej technologii, jednakże z zachowaniem parametrów jak u innych beneficjentów ostatecznych projektu.

Inne wymogi:

  1. dostęp do Internetu z punktu widzenia Zamawiającego musi działać bezobsługowo, co oznacza, że każdorazowa możliwość korzystania z Internetu nie będzie wymagała podawania loginów, haseł czy nr PIN - aby mieć możliwość korzystania z Internetu;
  2. dodatkowe, niezbędne akcesoria do prawidłowego działania łącza internetowego  dostarcza Wykonawca (np. modem, antena wewnętrzna); Ponadto w przypadku gdy dodatkowe urządzenia niezbędne do zapewnienia dostępu do Internetu wymagają ich zamontowania w budynku lub na budynku, ich montaż wykona Wykonawca na własny koszt w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
  3. urządzenia zapewniające dostęp do Internetu muszą mieć funkcjonalność automatycznego instalowania sterowników i konfigurowania się w systemie operacyjnym po podłączeniu do komputera.
  4. Wykonawca poniesie nieprzewidziane koszty związane z zapewnieniem dostępu do Internetu beneficjentom ostatecznym.
  5. techniczne warunki dostarczenia usługi pozostają w gestii Wykonawcy;
  6. Wykonawca w czasie świadczenia usługi zapewni niezbędny serwis techniczny, w ramach którego:

a)      Umożliwi zgłaszanie usterek i awarii każdego dnia roboczego (od poniedziałku do piątku) przez co najmniej 8 godzin dziennie (telefonicznie, lub mailem);

b)      podejmie reakcję serwisową w terminie 48 godzin od zgłoszenia usterki lub awarii;

c)      usunie usterki i przywróci pełną sprawność połączenia w terminie 3 dni od daty zgłoszenia;

Zamawiający zastrzega możliwość dokonywania zgłoszeń o usterce lub awarii przez użytkowników Internetu – beneficjentów ostatecznych projektu lub członków ich gospodarstw domowych.

  1. Zamawiający zastrzega możliwość przeniesienia dostępu do Internetu pod inny wskazany adres położony w granicach administracyjnych Miasta Mława w przypadku zmiany beneficjenta ostatecznego projektu lub zmiany miejsca stałego pobytu beneficjenta ostatecznego projektu. Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego zapewnienia dostępu do Internetu w nowej lokalizacji w terminie 14 dni od daty zawiadomienia przez Zamawiającego.
  2. Wykonawca w czasie świadczenia usługi stałego dostępu do Internetu  zapewni Zamawiającemu dostęp do raportów na temat aktywności korzystania z sieci przez beneficjentów ostatecznych projektu. Raporty mają zawierać numer z którego łączono się do sieci, datę oraz godzinę.

 Dostęp do Internetu będzie wykorzystywany do celów niekomercyjnych.

 b)     informatyka, który będzie zapewniał podstawową pomoc techniczną dla beneficjentów ostatecznych projektu na terenie Miasta Mława przez okres 25 miesięcy;

Aktualizacja 05.07.2012r. - opis dotyczy dostępu do internetu DLA informatyka, którego zapewni Zamawiający. Wykonawca NIE ZAPEWNIA w zamówieniu osoby informatyka.

 Wymogi identyczne jak w punkcie I, jednakże z uwagi na fakt, że informatyk będzie musiał rozwiązywać problemy techniczne u beneficjentów ostatecznych projektu, wymagane jest zapewnienie mobilnego dostępu do Internetu.

 ad. II.   Wymogi dotyczące elementu Świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu w jednostkach koordynujących dla 2 ogólnodostępnych punktów dostępu do Internetu (jeden w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Mławie, drugi w Miejskim Domu Kultury w Mławie) przez okres 25 miesięcy:

 Dostęp do Internetu dla dwóch ogólnodostępnych punktów dostępu do Internetu
w dwóch jednostkach koordynujących – Miejskim Domu Kultury w Mławie, ul. Stary Rynek 13 i Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Mławie, ul. Kopernika 38. W każdym z punktów dostępu do Internetu zainstalowanych będzie po 10 komputerów zakupionych w ramach innego postępowania. Usługa ma być dostępna w pomieszczeniach, w których zlokalizowane będą ogólnodostępne punkty dostępu do Internetu.

Charakterystyka usługi:

Parametry techniczne:

  1. stały dostęp do sieci Internet ze stałym numerem IP; oferowana usługa musi umożliwiać udostępnianie Internetu w sieci lokalnej poprzez urządzenie udostępniająco-blokująco–dostępowe zakupione w ramach odrębnego postępowania;
  2. Stałe szerokopasmowe łącze, które daje nielimitowany dostęp do Internetu min 2 MB/s, w punkcie dostępu do Internetu (download);
  3. Stałe szerokopasmowe łącze, które daje nielimitowany dostęp do Internetu min 0,5 MB/s, w punkcie dostępu do Internetu (upload);
  4. Zamawiający zastrzega, że nie będzie ponosił ewentualnych kosztów związanych z wykorzystaniem dostępu do Internetu do prowadzenia rozmów telefonicznych, w związku z tym obowiązkiem Wykonawcy jest takie zabezpieczenie oferowanego dostępu aby nie wiązało się to dla niego z dodatkowymi kosztami.   
  5. ilość przesyłanych informacji bez limitu.
  6. brak ograniczeń czasowych w korzystaniu z usługi;
  7. Oferowana technologia musi zapewniać stały numer IP, umożliwiać wykonanie lokalnej sieci komputerowej (w ramach odrębnego postępowania)  oraz  musi współpracować z urządzeniem udostępniająco – blokująco - dostępowym, które zostanie zakupione w ramach odrębnego postępowania.

Inne:

  1. dostęp do Internetu z punktu widzenia Zamawiającego musi działać bezobsługowo, co oznacza, że każdorazowa możliwość korzystania z Internetu nie będzie wymagała podawania loginów, haseł czy nr PIN - aby mieć możliwość korzystania z Internetu;
  2. dodatkowe, niezbędne akcesoria do prawidłowego działania łącza internetowego  dostarcza Wykonawca (np. modem, antena wewnętrzna). Zamawiający nie ma tu na myśli sieci komputerowej, która zostanie wykonana w ramach odrębnego postępowania. Ponadto w przypadku gdy dodatkowe urządzenia niezbędne do zapewnienia dostępu do Internetu wymagają ich zamontowania w budynku lub na budynku, ich montaż wykona Wykonawca na własny koszt w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
  3. w ramach usługi Wykonawca zapewni niezbędne opisy konfiguracji oraz sterowniki wymagane do połączenia z Internetem.   
  4. Wykonawca poniesie nieprzewidziane koszty związane z instalacją i zapewnieniem dostępu do Internetu w obu punktach dostępowych. 
  5. techniczne warunki dostarczenia usługi pozostają w gestii Wykonawcy;
  6. Wykonawca w czasie świadczenia usługi zapewni niezbędny serwis techniczny, w ramach którego:

a)      Umożliwi zgłaszanie usterek i awarii każdego dnia roboczego (od poniedziałku do piątku) przez co najmniej 8 godzin dziennie (telefonicznie, lub mailem);

b)      podejmie reakcję serwisową w terminie 48 godzin od zgłoszenia usterki lub awarii;

c)      usunie usterki i przywróci pełną sprawność połączenia w terminie 3 dni od daty zgłoszenia;

Zamawiający zastrzega możliwość dokonywania zgłoszeń o usterce lub awarii przez upoważnionych pracowników Miejskiego Domu Kultury w Mławie i Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mławie.

 Dostęp do Internetu będzie wykorzystywany do celów niekomercyjnych.

W cenie usługi muszą być zawarte wszelkie koszty związane z jej świadczeniem

Zamawiający informuje, że świadczenie usługi zapewnienia stałego dostępu do Internetu wygasa wraz z końcem umowy, bez możliwości jego przedłużenia.

Przed złożeniem oferty zaleca się wizje w terenie, w celu sprawdzenia możliwości świadczenia usługi dostępu do Internetu dla lokalizacji wymienionych w załączonej liście ulic stanowiącej załącznik nr 4 do SWIZ,  przy których mieszkają beneficjenci ostateczni projektu oraz lokalizacji, w których będą umieszczone ogólnodostępne punkty dostępu do Internetu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 25.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, na rachunek bankowy nr 40 8213 0008 2003 0400 9999 0005, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego pok. 19, a potwierdzoną kserokopię załączyć w ofercie. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 10 lipca 2012r. do godz. 1000. 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego, a kserokopia dowodu wpłaty będzie załączone do oferty. 6. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 3-ch dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, - aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, o którym mowa w art.10 i 11 ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mlawa.pl/zamowienia-publiczne-2/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Miasta Mława ul. Stary Rynek 19 06-500 Mława pokój 19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urzad Miasta Mława ul. Stary Rynek 19 06-500 Mława.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn.: Świ@t w zasięgu ręki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, w ramach działania 8.3.Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki. Umowa o dofinansowanie nr POIG.08.03.00-14-038/10-00 z dnia 15.12.2010r. Dotacje na Innowacje Inwestujemy w Waszą przyszłość..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu dla: a) 50 gospodarstw domowych beneficjentów ostatecznych projektu zlokalizowanych na terenie Miasta Mława przez okres 25 miesięcy; b) informatyka, który będzie zapewniał podstawową pomoc techniczną dla beneficjentów ostatecznych projektu na terenie Miasta Mława przez okres 25 miesięcy;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 25.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu w jednostkach koordynujących.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu w jednostkach koordynujących dla 2 ogólnodostępnych punktów dostępu do Internetu (jeden w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Mławie, drugi w Miejskim Domu Kultury w Mławie) przez okres 25 miesięcy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 25.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
  • 

Aktualizacja 06.07.2012r. - pytania i odpowiedzi 1Aktualizacja 11.07.2012r. - unieważnienie postepowania

POWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU ZAMÓWIENIA

 Burmistrz Miasta Mława informuje, że działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej powyżej 14 000 Euro, a poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie  art. 11, ust. 8 PZP, na zadanie pod nazwą Świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu w ramach realizacji projektu pn.: Świ@t w zasięgu ręki”. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.           

Uzasadnienie:        

W dniu 10.07.2012r., wpłynęła do Zamawiającego jedna oferta. Podlegała ona odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2. Tym samym nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.


Adres źródłowy: https://mlawa.pl/artykul/swiadczenie-uslugi-stalego-dostepu-do-internetu-w-ramach-realizacji-projektu-pn-swit-w