Mława[0]

Opublikowane na: Mława (mlawa.pl)

Autor: Andrzej Porzeziński


Opracowanie koncepcji projektowej budowy tunelu pieszo-jezdnego w rejonie skrzyżowania ul. Kościuszki i magistrali kolejowej E65 w Mławie.

Publikowane od
Publikowane do

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji projektowej budowy tunelu pieszo-jezdnego w rejonie skrzyżowania ul. Kościuszki i magistrali kolejowej E65 w Mławie.

Opis przedmiotu zamówienia:

Opracowanie  koncepcji  projektowej  budowy  tunelu pieszo-jezdnego  w  rejonie skrzyżowania
ul. Kościuszki i magistrali kolejowej E65 w Mławie.

1. Przedmiotem zamówienia jest wariantowa koncepcja budowy tunelu pieszo - jezdnego w rejonie skrzyżowania ul. Kościuszki i magistrali kolejowej E65 w Mławie. Tunel powinien przenosić ruch pieszych i pojazdów wariantowo pod dwutorową linią kolejową.

1) Zakres opracowania obejmuje wykonanie 3 wariantów tunelu:

a) dla pieszych i rowerzystów,

b) dla pieszych, rowerzystów i samochodów osobowych,

c) dla pieszych, rowerzystów, samochodów osobowych i ciężarowych,

 z dokonaniem analizy możliwości realizacji, zalet i wad oraz kosztów realizacji inwestycji.
2) W ramach zamówienia należy uwzględnić:

a)  konieczność    uwzględnienia    wykupu    gruntów,  podziału    i   zajętości   terenu   wskazanego
pod  inwestycję  oraz  kosztów  obiektów  wskazanych  do  rozbiórki,

b) podział kosztów do poniesienia pomiędzy PKP i Miasto Mława,

c) wykonanie niezbędnych badań geologicznych wraz z opinia geotechniczną dla warunków posadowienia obiektu (wybranego wariantu).

2. Zakres dokumentacji obejmuje:

1) Koncepcję wariantową architektoniczno-lokalizacyjną (analiza kosztów, porównanie 3 wariantów, uzasadnienie wyboru),

2) Projekt koncepcyjny wybranego wariantu z podziałem kosztów na PKP i Misto Mława,

3) Pozyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii, warunków odpowiednich instytucji, a więc zainteresowanych właścicieli lub zarządców: dróg, kolei (m.in.: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Gdańsku PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Olsztynie, PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Warszawie, PKP Energetyka     S.A.   Zakład   Północny,  TK   Telkom   Sp.  z o.o.  Region   Robót   Telekomunikacyjnych
w Warszawie) urządzeń infrastruktury technicznej i innych obiektów: w zakresie wydawania warunków do budowy zarządzanych przez nich obiektów oraz w zakresie uzgadniania odpowiednich rozwiązań projektowych wraz z poniesieniem kosztów wydania warunków, opinii i uzgodnień, opinii do odstępstw.

4) Uzyskanie w imieniu Inwestora odstępstwa o warunków usytuowania budowli i budynków określonych w art. 53 Ustawy z dn. 28 marca o transporcie kolejowym (Dz. U. z 2007r. Nr 16 poz. 94, z póżn.  zm.) jak i wykonywania robót ziemnych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 54 ww. Ustawy, tj. w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dn. 7 sierpnia 2008r. w sprawie wymagań w zakresie odległości i warunków dopuszczających usytuowanie drzew i krzewów, elementów ochrony akustycznej i wykonywania robót ziemnych w sąsiedztwie linii kolejowej, a także sposobu  urządzania  i  utrzymywania  zasłon  odśnieżnych  oraz  pasów  przeciwpożarowych (Dz. U.
z  2008r.  Nr  153, poz. 955). O  opinie  do  odstępstwa  należy  wystąpić do Zakładu Linii Kolejowych
w Olsztynie jako Zarządcy z załączeniem 2 egz. map do celów projektowych - po akceptacji koncepcji.

5) Uwzględnienie w opracowaniu usunięcia kolizji w granicach i sąsiedztwie obszaru kolejowego.

6) Pozyskanie map geodezyjnych do celów projektowych z terenu PKP i Miasta Mława.

3. W ramach zadania należy wykonać opracowanie zawierające:

1) Koncepcję wariantową architektoniczno-loklizacyjną (analiza kosztów, porównanie 3 wariantów, uzasadnienie wyboru) - 3 egz.

2) Projekt koncepcyjny wybranego wariantu – 6 egz.

3) Analiza ekonomiczna z kosztorysem wybranego wariantu - 3 egz.

3) Wykonanie badań z opracowaniem opinii o geotechnicznych warunkach posadowienia
(dla wybranego wariantu) – 3 egz.

4) Niezbędne uzgodnienia, opinie, warunki odpowiednich instytucji.

5) Mapę geodezyjną do celów projektowych z terenu PKP i Miasta Mława.

6) Dokumentację opisującą przedmiot zamówienia oprócz formy tradycyjnej również w formie cyfrowej z zapisem ath i PDF – 2 szt.

    2. Termin wykonania zamówienia

      Do dnia 30.11.2018r. należy wykonać kompletne opracowanie.

        3. Warunki ubiegania się o zamówienie.

          O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).

            4. Opis sposobu przygotowania ofert.

              1)   każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,

              2)   oferty należy składać w nieprzejrzystych, zaklejonych i nienaruszonych opakowaniach,

              3)   koperta zewnętrzna winna być zaadresowana:

              Miasto Mława

              Stary Rynek 19,

              06-500 Mława

              oraz opisana: Oferta na opracowanie koncepcji projektowej budowy tunelu pieszo-jezdnego w rejonie skrzyżowania ul. Kościuszki i magistrali kolejowej E65 w Mławie, nie otwierać przed dniem 19.03.2018r. godz. 12:30.

              4)   koperty z ofertami, w interesie wykonawcy winny być skutecznie zabezpieczone
              przed ich otwarciem.

              Wykonawca, który na etapie sporządzenia oferty zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcy, zobowiązany jest do podania tego w ofercie (Załącznik nr 2 do Formularza oferty) wraz  z  załączeniem  podstawowych   informacji  o  podwykonawcy, nazwa, adres, zakres  rzeczowy  i wartościowy planowany do realizacji przez podwykonawcę.

              W przypadku złożenia przez dwa lub kilka podmiotów oferty wspólnej (konsorcja), muszą być spełnione następujące warunki:

              1) do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo /upoważnienie do reprezentowania wykonawców           w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi i podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów,

              2)  oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika,

              3)  ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań
              i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu.

                5. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

                  1) oferty można składać osobiście lub przesłać pocztą za potwierdzeniem odbioru, na adres zamawiającego. W takim przypadku za termin złożenia ofert uznaje się datę i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki przez Zamawiającego.

                  2)  oferty  należy  składać  w  siedzibie  Zamawiającego, w  kancelarii  Urzędu  Miasta  Mława  przy
                  ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława
                  w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19.03.2018r. do godz. 12:00.

                  3)   Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.

                        Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.03.2018r. o godz. 12:30 w siedzibie Zamawiającego:

                        Urząd Miasta Mława

                        Wydział Inwestycji     

                        ul. Padlewskiego 13,  06-500 Mława

                   6.  Kryteria oceny ofert.

                  Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującym kryterium

                  Cena ofertowa     100%

                  Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów.

                  Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.

                  1)  sposób obliczania wartości punktowej kryterium

                  Zastosowane wzory do obliczenia punktowego

                  Nazwa kryterium:        cena

                  Wzór:    najniższa cena z ważnych ofert / cena rozpatrywanej oferty x 100 pkt.

                  Sposób oceny:   najkorzystniejsza ta, która otrzyma najwięcej punktów

                  2) za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.

                    7.  Warunki umowy

                      1)   Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie
                      z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej oferty
                      wraz z załącznikami.

                      2)   Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.

                      3)   Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian treści umowy po jej podpisaniu. Zmiany
                      te mogą dotyczyć w szczególności:

                      przedłużenia terminu realizacji ze względu na wydłużające się procedury związane z:

                      a) uzgodnieniami, wydaniem warunków, opiniami z Zarządców sieci i infrastruktury kolejowej oraz dróg,

                      b) uzyskaniem warunków zabudowy, decyzji o lokalizacji celu publicznego.

                      8.  Załączniki do opisu przedmiotu zamówienia:

                      1)   Mapa zasadnicza terenu wskazanego pod inwestycję - Załącznik nr 1

                      2)   Informacja na temat podwykonawców - Załącznik nr 2

                      3)   Wzór umowy, Załącznik nr 3

                      Uwaga !: w przypadku wystąpienia podwykonawców jedynie załącznik nr 2 należy załączyć do oferty, pozostałe załączniki stanowią opis do przedmiotu zamówienia i nie należy ich załączać do oferty.

                       

                       

                       

                       

                       

                       

                       

                       

                       

                       

                       

                       

                       

                       

                       

                       

                       

                       

                       

                       

                       

                       

                       

                       

                       

                       

                       

                       

                       

                       

                       

                       


                      Adres źródłowy: https://mlawa.pl/artykul/opracowanie-koncepcji-projektowej-budowy-tunelu-pieszo-jezdnego-w-rejonie-skrzyzowania-ul