Aktualizacja 23.02.2017r. - zamieszczenie informacji z publicznej sesji otwarcia ofert
Ogłoszenie w BZP nr 25586 - 2017 z dnia 2017-02-15 r.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego - usługi
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Postępowanie jest realizowane w ramach umowy o dofinansowanie nr POIS.02.03.00-00-0034/16-00 Projektu „Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława” nr POIS.02.03.00-00-0034/16 w ramach działania 2.3 „Gospodarka wodno – ściekowa w aglomeracjach” II oś priorytetowa „Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mława, krajowy numer identyfikacyjny 52482600000, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 23 654 33 82, e-mail piotr.tomaszewski@mlawa.pl, faks 236 543 652.
Adres strony internetowej (URL): www.mlawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): http://www.mlawa.pl/zamowienia-publiczne-2/pelnienie-nadzoru-inwestorskiego-nad-budowa-kanalizacji-sanitarnej-na-terenie-aglomeracji-mlawa.html
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mlawa.pl/zamowienia-publiczne-2/pelnienie-nadzoru-inwestorskiego-nad-budowa-kanalizacji-sanitarnej-na-terenie-aglomeracji-mlawa.html
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: pisemnie na adres: Urząd Miasta Mława, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława
Numer referencyjny: JRP.271.9.2017.PT
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława w 8 określonych obszarach. Szczegóły dotyczące zakresu pełnionej usługi oraz standardy jakościowe zawarte są we wzorze umowy. Zakres robót nad którym pełnić należy nadzór określony jest w dokumentacji projektowo – kosztorysowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót będących załącznikami do SIWZ. Zamawiający, zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp, stosuje procedurę odwróconą tj. najpierw dokona oceny ofert a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Zamawiający określa szczegóły wymagań we wzorze umowy.
II.5) Główny kod CPV: 71520000-9
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie:
data zakończenia: 31/12/2018
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
- wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usługę nadzoru inwestorskiego nad budową sieci kanalizacji sanitarnej o długości nie mniejszej niż 500 mb w ramach jednej realizacji,
- dysponują 2 osobami z uprawnieniami budowlanymi w branży sanitarnej, 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w branży elektrycznej oraz 1 osobą z uprawnieniami archeologicznymi
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu : tak
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
2.Wadium może być wniesione w następujących formach:
- pieniądzu, na rachunek bankowy nr 74 1090 2604 0000 0001 3379 7851,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3.Wadium wnoszone w formie: poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty w oryginale.
4.Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia i godziny wyznaczonej na składanie ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej za wniesienie rozumie się, że środki będą znajdować się na koncie zamawiającego.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60
Ilość wizyt kontrolnych na budowach 40
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) : tak
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: nie dotyczy
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 23/02/2017, godzina: 12:00,
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Dokumentacja techniczna, ze względu na obszerność dostępna jest pod adresem:
https://drive.google.com/open?id=0B-dFHm4QG-5cbjFVNkVhdE5vRXc
Aktualizacja 23.02.2017r. - zamieszczenie informacji z publicznej sesji otwarcia ofert
Zestawienie złożonych ofert na publicznej sesji otwarcia ofert:
Numer oferty |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Kryterium 1: cena [zł] |
Kryterium 2: Ilość wizyt kontrolnych na budowach
|
1 |
NBQ Sp. z o.o, |
353 010,00 |
5 |
2 |
Pracownia Projektów Budowlanych Dariusz Nehring, |
237 390,00 |
5 |
3 |
MC PROJEKT Marcin Czarnewicz, |
116 481,00 |
5 |
4 |
Usługi Projektowo – Wykonawcze Artur Giziński, ul. J. Słowackiego 13, 06-400 Ciechanów |
244 763,85 |
5 |
Termin realizacji zamówienia oraz warunki płatności zostały sztywno określone przez Zamawiającego w SIWZ i jej załącznikach i nie stanowią kryterium oceny ofert.
Aktualizacja 06.03.2017r. - zamieszczenie powiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej
Zamawiający: Burmistrz Miasta Mława
reprezentujący Miasto Mława
06-500 Mława
ul. Stary Rynek 19
informuje, że w wyniku postępowania przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą: „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Mława”, złożono 4 oferty.
Ofertę najkorzystniejszą złożył wykonawca:
Pracownia Projektów Budowlanych Dariusz Nehring,
ul. Anny Dobrskiej 9, 06-500 Mława
Cena ofertowa brutto: 237 390,00 zł
Zestawienie ofert podlegających ocenie:
Numer oferty |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Ocena ofert w kryterium 1 [cena] |
Ocena ofert w kryterium 2 [okres gwarancji] |
Łączna ilość punktów |
1 |
NBQ Sp. z o.o, |
40,35 |
40 |
80,35 |
2 |
Pracownia Projektów Budowlanych Dariusz Nehring, |
60,00 |
40 |
100 |
4 |
Usługi Projektowo – Wykonawcze Artur Giziński,ul. J. Słowackiego 13, |
58,19 |
40 |
98,19 |
Załączniki
Rejestr zmian:
© Urząd Miasta Mława
Stary Rynek 19
06-500 Mława
tel. (+48) 23 654 33 82
faks (+48) 23 654 36 52
e-mail: info@mlawa.pl