Zasady przyznawania patronatu oraz zamieszczania herbu Miasta Mława | Mława

Wielkość czcionki

Tłumacz Zamigam

Mława

Twoje miejsce.
Twój czas.

Zasady przyznawania patronatu oraz zamieszczania herbu Miasta Mława

Agnieszka Puzio-Dębska / 15 lutego 2018

Prosimy o zapoznanie się z zasadami przyznawania patronatu Burmistrza Miasta Mława nad wydarzeniami i imprezami o charakterze edukacyjnym, kulturalnym, naukowym, sportowym i obywatelskim, których celem jest promowanie Miasta Mława. Zasady przyznawania, w tym formularze zostały wprowadzone Zarządzeniem Nr 126/2015 Burmistrza Miasta Mława z dnia 11 września 2015 r.

Patronat przyznawany jest wydarzeniom, imprezom edukacyjnym, kulturalnym, naukowym, sportowym i obywatelskim o zasięgu regionalnym lub ponadregionalnym (krajowym, międzynarodowym), które wpisują się w zadania samorządu Miasta, ze szczególnym uwzględnieniem promocji Miasta Mława i budowaniu jego pozytywnego wizerunku. Przyznanie Patronatu nie stanowi deklaracji wsparcia finansowego.

Organizator imprezy lub wydarzenia powinien wystąpić z wnioskiem o przyznanie Patronatu (w załączeniu) na adres: Urząd Miasta Mława, Stary Rynek 19, złożyć osobiście w urzędzie lub przesłać faksem na nr 23 654 36 52 bądź e-mailem na adres: agnieszka [dot] debskaatmlawa [dot] pl (agnieszka[dot]debska[at]mlawa[dot]pl) nie później niż 14 dni przed terminem planowanego wydarzenia lub imprezy.

Burmistrz Miasta Mława w terminie 7 dni wyraża bądź nie wyraża zgody o objęcie patronatem tego wydarzenia lub imprezy. Zakres udzielanej ewentualnej pomocy ustalany jest indywidualnie dla każdego wydarzenia. Jednym z przywilejów jest prawo używania herbu miasta.

Po zakończeniu imprezy organizator ma obowiązek złożyć sprawozdanie z przebiegu wydarzenia (druk w załączeniu).

Organizator imprezy zobowiązany jest także do umieszczenia informacji odnośnie objęcia imprezy lub wydarzenia Patronatem Burmistrza Mława, we wszystkich materiałach promocyjnych, reklamowych i informacyjnych. Podczas trwania imprezy także jest obowiązek informowania uczestników o sprawowanym Patronacie.

Jednocześnie zmieniono także zasady do stosowania w przypadku informowania o współorganizacji, bądź współfinansowaniu przedsięwzięć przez Samorząd Miasta Mława oraz zamieszczania herbu Miasta Mława (Zarządzenie Nr 127/2015 Burmistrza Miasta Mława z dnia 11 września 2015 r.).

W przypadku współorganizacji lub współfinansowaniu przedsięwzięcia, organizator imprezy lub wydarzenia zobowiązany jest do umieszczenia informacji odnośnie udziału Samorządu Miasta Mława we wszystkich materiałach promocyjnych, reklamowych i informacyjnych. Podczas trwania imprezy organizator ma obowiązek informowania uczestników podczas wydarzenia lub imprezy o sprawowanym udziale.

W projektach graficznych materiałów informacyjnych i promocyjnych powinna zostać zwarta informacja o tym fakcie, a projekt graficzny materiałów informacyjnych, promocyjnych przed upowszechnieniem powinien zostać sprawdzony. Projekty do akceptacji, prosimy kierować na adres agnieszka [dot] debskaatmlawa [dot] pl (agnieszka[dot]debska[at]mlawa[dot]pl).

Sposób oraz możliwość wykorzystania herbu także podlega opisowi w niniejszym zarządzeniu. I tak pisemne wyrażenie zgody na objęcie danego przedsięwzięcia Patronatem Burmistrza, równoznaczne jest z wyrażeniem zgody na zastosowanie herbu na wszelkich materiałach informacyjnych i promocyjnych. Regulamin określa jak można herb umieszczać, jakiej czcionki używać przy opisie, czy podaje minimalną wielkość drukowanego herbu. Projekty graficzne materiałów informacyjnych, czy promocyjnych zawierających herb Miasta Mława przed upowszechnieniem także powinny zostać zweryfikowane.

W załączeniu wniosek o przyznanie patronatu, sprawozdanie oraz regulamin w przypadku informowania o współorganizacji, bądź współfinansowaniu przedsięwzięć przez Samorząd Miasta Mława oraz zamieszczania herbu Miasta Mława.