Dofinansowanie demontażu, transportu i utylizacji wyrobów zawierających azbest | Mława

Wielkość czcionki

Tłumacz Zamigam

Mława

Twoje miejsce.
Twój czas.

Dofinansowanie demontażu, transportu i utylizacji wyrobów zawierających azbest

root@npc.pl / 30 grudnia 2008

I.WYMAGANE DOKUMENTY DO ZAŁATWIENIA SPRAWY

Pismo: Wniosek

Załączniki:  Wykaz niezbędnych dokumentów do przedłożenia w Urzędzie Miasta w Mławie:

a)      kopia dokumentu potwierdzającego tytuł prawny do nieruchomości, a w przypadku budynku, do którego tytuł prawny posiada kilka osób, należy dołączyć oświadczenie współwłaścicieli o wykonaniu prac związanych z usuwaniem azbestu przez wnioskodawcę,

b)      kopia dokumentu potwierdzającego zgłoszenie remontu związanego 
z demontażem materiałów budowlanych zawierających azbest organowi administracyjnemu architektoniczno-budowlanemu (wymagane na 30 dni przed planowanym rozpoczęciem robót) lub kopię pozwolenia na budowę wymaganego w przypadku, gdy podczas rozbiórki elementów budowlanych zawierających azbest nastąpi zmiana elementów konstrukcyjnych obiektu,

c)  kopia oceny stanu i  możliwości  bezpiecznego użytkowania wyrobów zwierających azbest.

II. OPŁATY

Opłaty nie pobiera się.

III. MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW, ZAŁATWIENIA SPRAWY

Urząd Miasta Mława, Stary Rynek 19, Kancelaria.

Interesanci przyjmowani są od poniedziałku do piątku w godz.  8.00- 16.00, we wtorki w godz. 8.00 - 18.00

Miejsce załatwienia sprawy:Wydział Środowiska, pokój 18

IV. OSOBY DO KONTAKTU

Elżbieta Maciejska, Inspektor do spraw ochrony środowiska

pokój nr 18, tel. (bez zera w prefiksie) 23 654 32 96 wewnętrzny 300

adres e-mail: elzbieta [dot] maciejskaatmlawa [dot] pl (elzbieta[dot]maciejska[at]mlawa[dot]pl)

V. TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA

Do 30 dni

VI. TRYB ODWOŁAWCZY
Nie podlega

VII. PODSTAWA PRAWNA

Program usuwania wyrobów azbestowych z terenu Miasta Maława na lata 2008-2018

VIII. UWAGI